Og så var jeg i dusjen
Nå skal jeg legge med hvert øyeblikk
Dusjet jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så var jeg i dusjen
Skal også på jobb i morgen.Dusjet jeg ogskal se ferdig farmen, så er det sengen her. Jobb i morgen...
![]()
Skal også på jobb i morgen.
Men når det er sagt, jeg burde svare deg i den andre tråden på det jeg hadde tenkt å skriver her..
Jeg syns du skal høre på hva jentene her inne skriver til deg.Søte deg [emoji173]
God natt og sov godtGod natthåper dere har hatt en fin morsdag. Vi har kosa oss med kake og besøk. Vært på besøk. Ny arbeidsuke står for tur. Så må legge meg til fornuftig tid. Nattinatti
Jeg syns du skal høre på hva jentene her inne skriver til deg.
God natthåper dere har hatt en fin morsdag. Vi har kosa oss med kake og besøk. Vært på besøk. Ny arbeidsuke står for tur. Så må legge meg til fornuftig tid. Nattinatti
Og så var jeg i dusjen
God natthåper dere har hatt en fin morsdag. Vi har kosa oss med kake og besøk. Vært på besøk. Ny arbeidsuke står for tur. Så må legge meg til fornuftig tid. Nattinatti
Skal prøve.. men er ikke bare bare![]()
Får jeg spørre hva som har hendt? [emoji15]
God natt! Håper du får en god natts søvn ❤Nei, nå legger jeg meg... god natt søte damer! Dere er god å ha!