♫ Skravletråd februar ♫

Frøkna skulle bare ned i butikken for å kjøpe rundstykker og syltetøy.
Tar 3 minutter å kjøre hver vei, og de dro for over en time siden :rolleyes:
Er det lov å håpe han faktisk husker på morsdagen i år da?

Vet ikke helt hva det blir til her.
Jeg husker alltid farsdagen, men etter at den ikke ble feiret en gang siden jeg var veldig gravid og syk og ikke orket har mannen fått det for seg at vi ikke feirer slikt.
Og jeg blir småsnurt hvert år.
(Dog har en misstanke på at han har husket i år)
Her er det ingen vei utenom.

Ungene lager kort på bhg og Sfo. Så de vet det er og skal markeres. Vi skal vel og merke til middag og kaffe hos mine foreldre så mannen slipper lett unna ;-)

Her er det ingen vei utenom.

Ungene lager kort på bhg og Sfo. Så de vet det er og skal markeres. Vi skal vel og merke til middag og kaffe hos mine foreldre så mannen slipper lett unna ;-)

Er det ikke uansett en dag der barna skal hylle mor? Og vi våre mødre? Mannen bør heller hylle sin mor og ikke partner ( merk: når barna er gamle nok til å vite hva morsdag er da. Har man baby synes jeg mannen må fikse noe hyggelig;) ) bare en tanke. Dette blir min første morsdag så har "skyhøye" forventninger! Har ikke tipset han om det, så jeg er spent på om han husker det :)

Er det ikke uansett en dag der barna skal hylle mor? Og vi våre mødre? Mannen bør heller hylle sin mor og ikke partner ( merk: når barna er gamle nok til å vite hva morsdag er da. Har man baby synes jeg mannen må fikse noe hyggelig;) ) bare en tanke. Dette blir min første morsdag så har "skyhøye" forventninger! Har ikke tipset han om det, så jeg er spent på om han husker det :)
Mannens mor bor 45 mil herfra. Så henne skal han ikke akkurat bake til. Han ordner oppmerksomhet via sine søstre (slik jeg ordnet for meg og min bror)
Men ungene mine er store nok til å lage kort. Mene noe om gave men ikke handle alene, og ikke store nok til å bake uten hjelp. Så skulle vi ikke til mine foreldre skulle mannen fått stå for kake. Med hjelpe av sikkert i alle fall mellomste, men sånn ble det altså ikke

God bedring[emoji4]
Jotakk, han skal nok bli bra håper jeg.

Fant jo selvsagt ut det da i går ettermiddag at mellomste har knusktørre hender... Ikke røde og såre i det minste, men helt knusktørre. Så da blir det fet krem der da...

Mannens mor bor 45 mil herfra. Så henne skal han ikke akkurat bake til. Han ordner oppmerksomhet via sine søstre (slik jeg ordnet for meg og min bror)
Men ungene mine er store nok til å lage kort. Mene noe om gave men ikke handle alene, og ikke store nok til å bake uten hjelp. Så skulle vi ikke til mine foreldre skulle mannen fått stå for kake. Med hjelpe av sikkert i alle fall mellomste, men sånn ble det altså ikke

Høres ut som han har orden i morsdagssakene da;)

Høres ut som han har orden i morsdagssakene da;)
Jada. Det blir bra. Vi ringer svigermor på facetime i morgen, ungene har sendt kort i posten (Vel. De tegnet. Jeg sendte) de har tegnet til mamma og min bestemor også eller, mellomste i alle fall, eldstemann er hos en kompis så han får ta det i kveld eller i morgen tidlig

Back
Topp