Kan jeg tenke meg
Skjønner detNår er visning?
Ser ut til at det blir 21.2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg tenke meg
Skjønner detNår er visning?
Hmm. nei.. Da var det jobb gitt![]()
Så bra
Bryan Adams![]()
He henei tidligvakt
TV MV og SV her [emoji23]
Skal bli veldig kjektSå utrolig gøy [emoji1319][emoji1319]
Og så har man jo alle variabler på vaktene, Tidlig TV, Sen TV, Tidlig MV, Sen MV, Tidlig SV, Sen SV...TV MV og SV her [emoji23]
Det ble ei bok jeg ikke helt husker. Hemmelig løfte eller noe sånn. Så bra ut.Det høres bra ut! Hvilken bok blir det?
Og du da, hva pleier du å få på morsdag? Håper du blir gjort stas på du og!
Alle bhg hun har gått i har hvert med skikkelige uteområder [emoji4]Har de skikkelig uteområde? De barnehagene vi var i i Stockholm, de hadde nesten ikke uteplass...
Eneste vi har planlagt er en tur til et vennepar imorgen [emoji4]Skal dere noe gøy i helgen jenter?
Åååå, det hørtes deilig ut!Drikke vin og slappe av![]()
Det ble ei bok jeg ikke helt husker. Hemmelig løfte eller noe sånn. Så bra ut.
Jeg pleier ofte få klær av ungene som mannen hjelper dem med å velge meb det varierer hva de vil gi. Også lager de kort til meg![]()
Åååå, det hørtes deilig ut!
Her blir det dobbel barnebursdag på søndag. Grugleder meg litt![]()
Har visst hoppa videre til plass 29Jippi, det er godt jobbet![emoji1]
Takk ❤Å nei, så kjipt![emoji20]
Masse god bedring!
Hvordan gikk det?Fotografen kommer for å ta bilder, og takstmannen kommer. Skummelt [emoji33][emoji33]
Hvilken konsert skal du på?Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?
Så spennendeFotografen kommer for å ta bilder, og takstmannen kommer. Skummelt [emoji33][emoji33]
Mhm er detDigg å være tidlig ferdig![]()