♫ Skravletråd februar ♫

Her må jeg få prøvd vårtøyet. Spent på hva frøkna går inn i av arvtøyet.

Vår?! Er jo kaldt jo. Håpet på sol i dag til fotografen skulle komme, men ser dårlig ut [emoji30]

God morgen :-) har ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]

Ukesmeny og av og til 14 dagers meny går vi for her ;)

Morn morn! Vi endte opp med å sove på hotell i natt. Hytta var altfor kald for mini så svigermor hadde booket rom til oss. Det er hverdagsluksus det... mannen er nede og varmer hytta mens jeg og mini sitter på hotellfrokost [emoji5]

Tror det blir mest hyttekos i dag. Knallværet kommer i morgen, da blir det skitur!
Åhh hotellfrokost er såå digg:D

Vår?! Er jo kaldt jo. Håpet på sol i dag til fotografen skulle komme, men ser dårlig ut [emoji30]
Jeg liker å planlegge. Ikke snakk om å bruke det på lenge. men liker å vite hvor mye nytt de begge trenger...kan man handle på tilbud etc.

Jeg liker å planlegge. Ikke snakk om å bruke det på lenge. men liker å vite hvor mye nytt de begge trenger...kan man handle på tilbud etc.

Jeg er alltid tidlig ute jeg og i grunnen. Kjøper på salg nesten ett år i forveien [emoji23][emoji23]

Hva har dere for planer i dag? :)
Pakke weekendbagen til konsert og hotellovernatting imorgen, brette litt klær og rydde hjemme. Du da?

Mange syke nå! Er det en influensa som går tro? Masse god bedring [emoji5]
Her er det bare en kraftig forkjølelse.
Har bare et par møter i dag jeg må på.
Har heldigvis løsnet litt nå.
Må få laget meg litt te når jeg kommer tilbake på kontoret før neste møte

God morgen :) har ingen planer for dagen jeg. Lurer på om jeg kanskje skal ta og prøve meg på en månedsmeny. Eller kanskje ukesmeny er mer overkommelig [emoji23]
God morgen (eller er vel formiddag nå... sånn er det når jeg våkner sent :p ) :) Vi har ukesmeny og det er så greit. Vi har prøvd 2 uker en gang. Hos oss varierer det sånn at en månedsmeny er ikke mulig.

Back
Topp