♫ Skravletråd februar ♫

Har dere en fin kveld?
Tja. Jeg fikk halvannen time, frem til 22 til å spise. Dusje. Rydde kjøkken og jobbe. Prioritere selv.

Har spist og dusjet. Logget på jobb men titter innom her. For mye å gjøre. For lite tid. 22 overtar jeg med lillemor på soverommet som for tiden ikke vil sove alene

Vet du hva som feiler han? Er det forkjølelse? Så godt paracet hjelper, håper han er feberfri i morgen, så han får deltatt på karnevalet som han har gledet seg til[emoji173] hva skal han kle seg ut som?[emoji5] her er det først karneval den 17.
Aner ikke hva det er. Er bare feber som er symptom på at noe ikke stemmer..
Hadde planlagt at han skulle være gorilla ;)

Med 39,3 på kvelden er vel ikke bhg i morgen så lurt... Jeg skjønner at karneval er spennende, men ville begynt å planlegge alternativ
Etter tips fra Kengu, så spørs det om vi heller tar karneval hjemme i morgen :)
Jeg har fortsatt brudekjolen min, så kanskje jeg skal være brud? :p hahah

Nå ligger jeg i senga. Sliiiiten etter kveldsvakt. Tror jeg kommer til å gå ned en del kg ILA første måneden i jobb. Går i 7t, og kjøleskapet er ikke tilgjengelig Hehehe

Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.
Så bra at legginga gikk bra, lettere å konsentrere seg om jobben når man vet det går greit hjemme tenker jeg :)

Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.
Pappaene greier ofte når de må og mamma er ute heldigvis [emoji4]
Vet ikke om de små er mer innstilt på at pappa skal legge eller om pappaene trår ekstra til da

Hvor mange dager har dere der da?
480 dager men 90 av de er med 180 kr dagen og man har 240 dager pr foreldre.
Så 390 dager med 80% lønn.
De anbefaler å ta noen uker de første årene som ekstra ferie da. Og barna har ikke lov til å begynne i bhg før de er 1 år [emoji4]

480 dager men 90 av de er med 180 kr dagen og man har 240 dager pr foreldre.
Så 390 dager med 80% lønn.
De anbefaler å ta noen uker de første årene som ekstra ferie da. Og barna har ikke lov til å begynne i bhg før de er 1 år [emoji4]

Er vell bedre enn her det da?

Back
Topp