Har dere en fin kveld?
Sitter halvveis under pleddet og ser på Dødens tjern. Er vel kanskje en fin kveld det. selv om pulsen fyker opp og ned [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere en fin kveld?
Tja. Jeg fikk halvannen time, frem til 22 til å spise. Dusje. Rydde kjøkken og jobbe. Prioritere selv.Har dere en fin kveld?
Meh. Har litt mye hormoner i omløp, begynte å grine av en sang for ikke så lenge sidenHar dere en fin kveld?
De klarer det som oftest bra [emoji173]
Aner ikke hva det er. Er bare feber som er symptom på at noe ikke stemmer..Vet du hva som feiler han? Er det forkjølelse? Så godt paracet hjelper, håper han er feberfri i morgen, så han får deltatt på karnevalet som han har gledet seg til[emoji173] hva skal han kle seg ut som?[emoji5] her er det først karneval den 17.
Etter tips fra Kengu, så spørs det om vi heller tar karneval hjemme i morgenMed 39,3 på kvelden er vel ikke bhg i morgen så lurt... Jeg skjønner at karneval er spennende, men ville begynt å planlegge alternativ
Så bra at legginga gikk bra, lettere å konsentrere seg om jobben når man vet det går greit hjemme tenker jegSliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.
Pappaene greier ofte når de må og mamma er ute heldigvis [emoji4]Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.
480 dager men 90 av de er med 180 kr dagen og man har 240 dager pr foreldre.Hvor mange dager har dere der da?
Så kjekt daTakk! Gleder meg til litt langrenn nå[emoji6]

Det skjønner jegTakker! Gleder meg!
Bare hyggeligDet hadde jeg ikke tenkt på en gang, takk for tipset![]()
Blir koko jeg når alt skal veis og vrebges påTja skal nok ikke se bort ifra det.
Kjenner til ene som alltid krangler da og hun har ihvertfall kun en aktiv profil
Aldri tenkt på deg som detHar bare en bruker, og litt usikker på om jeg er kranglete eller ikke. Kanskje litt? Blir kjedelig om alle enige hele tiden også da..
Kjekt å vite, skal prøve å opprettholde det inntrykket [emoji6]Aldri tenkt på deg som det
Duskusjoner er jeg helt for altså
Har dere en fin kveld?
Sitter halvveis under pleddet og ser på Dødens tjern. Er vel kanskje en fin kveld det. selv om pulsen fyker opp og ned [emoji23]
480 dager men 90 av de er med 180 kr dagen og man har 240 dager pr foreldre.
Så 390 dager med 80% lønn.
De anbefaler å ta noen uker de første årene som ekstra ferie da. Og barna har ikke lov til å begynne i bhg før de er 1 år [emoji4]
Men flink!Jeg er sååå sliten