♫ Skravletråd februar ♫

Går det bedre med han nå? Har han høy feber?
Fikk i han litt paracet etter 35 minutter med overtaling.. Hadde da 39,3. Etter kort stund så ville han faktisk ha kveldsmat, og spiste myyye. Sovna greit uten tull etterpå :)
Håper formen er bra i morgen, karneval i bhg som han gleder seg til :/

Fikk i han litt paracet etter 35 minutter med overtaling.. Hadde da 39,3. Etter kort stund så ville han faktisk ha kveldsmat, og spiste myyye. Sovna greit uten tull etterpå :)
Vet du hva som feiler han? Er det forkjølelse? Så godt paracet hjelper, håper han er feberfri i morgen, så han får deltatt på karnevalet som han har gledet seg til[emoji173] hva skal han kle seg ut som?[emoji5] her er det først karneval den 17.

Med 39,3 på kvelden er vel ikke bhg i morgen så lurt... Jeg skjønner at karneval er spennende, men ville begynt å planlegge alternativ

Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.

På vei til hytta nå[emoji2]gleder meg til litt ordentlig vinter med masse snø!
Det høres herlig ut! Nyt snøen! Gleder meg til å få på snuppa skiene når vi kommer hjem (bare det er snø der da!)

I dag spleisa alle på intensiven på pizza :) det var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Så godt!

Vi har ikke gjort så mye annet enn hvert med venner og kost oss [emoji4]

Noen ganger lurer på om en person lager seg mange forskjelligere brukere her inne..
Mye lik skrivemåte på endel av de som skal nrangle på alt synes jeg
Tja skal nok ikke se bort ifra det.
Kjenner til ene som alltid krangler da og hun har ihvertfall kun en aktiv profil

Noen ganger lurer på om en person lager seg mange forskjelligere brukere her inne..
Mye lik skrivemåte på endel av de som skal nrangle på alt synes jeg
Har bare en bruker, og litt usikker på om jeg er kranglete eller ikke. Kanskje litt? Blir kjedelig om alle enige hele tiden også da..

Sliten etter kveldsvakt! Pappaen hjemme hadde fått til legging uten større drama, og det var godt! Hadde grua meg litt til det før permisjonslutt.

De klarer det som oftest bra [emoji173]

Håper på det.

Bor i Sverige og der regner de permisjon som pr dag og ikke uke, så jeg vil da kunne ta mindre dager og få lengre permisjon håper jeg [emoji4]

Hvor mange dager har dere der da?

Back
Topp