♫ Skravletråd februar ♫

Så skjønn! [emoji173]
Dette er Gizmo, han er 9 mnd (og veier 4,5 kg :p )
Vis vedlegget 218378

Nydelig pus![emoji2]

Her er Lilly:
b78d87572e37226e196822a118a6bb0e.jpg

Og gråtass:
b7c347e8090769b3e4cd27a4d8ba6ac7.jpg

Man kaaaaan også "bare amme lillemor før jeg tar fatt på den kjøkkenbenken" og ende med en sovende ettåring på fanget (og en sovende hund under bordet)
Jaja, det du kan gjøre i dag kan du også gjøre i morgen (eller noe sånn) :P

I dag spleisa alle på intensiven på pizza :) det var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Så digg da :D Men hvorfor er dere på intensiven? Mulig du har sagt det, men har ikke fått det med meg.

Vaske vaske.... blæ! Jeg er så lei. Og så må vi på ann igjen før visning om 1 1/2 uke sånn ca. Tenk om vi bare kunne reist til syden nå da :P i 2 uker... kommet hjem når alt var over :P

Jaja, det du kan gjøre i dag kan du også gjøre i morgen (eller noe sånn) :P
Men da et det jo noen annet som står på planen. Og jeg har den samme ettåringen hjemme i morgen også... Og en mann som er så stressa på jobb at han tok med seg pc for å jobbe mens han fulgte eldstemann på trening...

Måtte hente eldstemann i bhg litt tidligere enn vanlig, fikk telefon om at han har feber :/
Han som gikk glipp av Luciafeiring i desember pga sykdom, kan se ut som at han kanskje går glipp av karneval i morgen også.. :(
Uff så kjedelig
Dere får lage karneval hjemme

I dag spleisa alle på intensiven på pizza :) det var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Så deilig :)

Eldstemann hadde feber, 39,3, måtte hentes tidligere i bhg og nekta å få i seg både mat og drikke. Så etter 35 minutter med overtaling, tok han endelig paracet. Heldigvis funka den fort slik at han fikk i seg kveldsmat :)
Nå slites sofaen med minstemann på puppen ;)

Der da? :)

Noen ganger lurer på om en person lager seg mange forskjelligere brukere her inne..
Mye lik skrivemåte på endel av de som skal nrangle på alt synes jeg

Noen ganger lurer på om en person lager seg mange forskjelligere brukere her inne..
Mye lik skrivemåte på endel av de som skal nrangle på alt synes jeg

Skal ikke se vekk i fra det. Vært mye rare mennesker her... men glemmer aldri saken fra 2010/11. Uff :( mange som ble såret da.

Back
Topp