Nydelig pus![emoji2]
Her er Lilly:
Og gråtass:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, det du kan gjøre i dag kan du også gjøre i morgen (eller noe sånn)Man kaaaaan også "bare amme lillemor før jeg tar fatt på den kjøkkenbenken" og ende med en sovende ettåring på fanget (og en sovende hund under bordet)
Blir det godt merkbart eller?Hehe ja det er det så absolutt [emoji6]
Så digg daI dag spleisa alle på intensiven på pizzadet var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Så digg daMen hvorfor er dere på intensiven? Mulig du har sagt det, men har ikke fått det med meg.
For noen søtnoser ❤Nydelig pus![emoji2]
Her er Lilly:
![]()
Og gråtass:
![]()
Men da et det jo noen annet som står på planen. Og jeg har den samme ettåringen hjemme i morgen også... Og en mann som er så stressa på jobb at han tok med seg pc for å jobbe mens han fulgte eldstemann på trening...Jaja, det du kan gjøre i dag kan du også gjøre i morgen (eller noe sånn)![]()
Dwt skjønner jeg godtTakk [emoji4]
Han er ganske overlykkelig [emoji4]
Uff så kjedeligMåtte hente eldstemann i bhg litt tidligere enn vanlig, fikk telefon om at han har feber :/
Han som gikk glipp av Luciafeiring i desember pga sykdom, kan se ut som at han kanskje går glipp av karneval i morgen også..![]()
Så deiligI dag spleisa alle på intensiven på pizzadet var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Det hadde vært gøyUff så kjedelig
Dere får lage karneval hjemme
Ikke santDet hadde vært gøySpørs om vi skal gjøre det
Ja det var digg ! Guttene er premature og måtte ha litt spisetrening![]()
Hjemme litt etter kb sin treninh
Så gøy da! Hvilket lag, om det er lov å spørre?Spiller på damelag men ikke toppdiv
Noen ganger lurer på om en person lager seg mange forskjelligere brukere her inne..
Mye lik skrivemåte på endel av de som skal nrangle på alt synes jeg