Det er jegStraks klar for trening selv da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jegStraks klar for trening selv da?
Hva skjedde da? Tror jeg har hørt noe om det førSkal ikke se vekk i fra det. Vært mye rare mennesker her... men glemmer aldri saken fra 2010/11. Uffmange som ble såret da.
Hva skjedde i 2010/11?Skal ikke se vekk i fra det. Vært mye rare mennesker her... men glemmer aldri saken fra 2010/11. Uffmange som ble såret da.
Det er jeg
Veldig bra trening jaGod trening! Savner fotball selv jeg...
Hva skjedde da? Tror jeg har hørt noe om det før
Hva skjedde i 2010/11?
Veldig bra trening ja
Å.ja stemmer detEn falsk bruker som overhode ikke var den hun utga seg for å være. Kom veldig tett inn på to andre medlemmer her, som delte alt. De ble svært såret da det viste seg at dette var en jente, uten barn (og muligens psykiske problemer). Hun var svært aktiv her på forumet.
Det gjør vi jaSpiller dere kamp og sånn og?
Å.ja stemmer det
Sånne er det dessverre på alle forum
Husker saken godt[emoji22] [emoji17]En falsk bruker som overhode ikke var den hun utga seg for å være. Kom veldig tett inn på to andre medlemmer her, som delte alt. De ble svært såret da det viste seg at dette var en jente, uten barn (og muligens psykiske problemer). Hun var svært aktiv her på forumet.
Det er kjempetriveligOg så får vi vaffel og kaffe etterpå, kos [emoji173]
Oh yes helt klartJa, men er vondt for de det gjelder![]()
Husker saken godt[emoji22] [emoji17]
Trener inne viGøykaldt å trene nå da [emoji52]
Bedre nå?Har ligget med nakkevondt og hodepine idag, så har sovet bort store deler av dagen! Så får skravle mer i morgen[emoji4] [emoji3]
Så godt med noe annet å spise enn sykehusmat[emoji106] [emoji4]I dag spleisa alle på intensiven på pizzadet var så godt å spise noe annet en sykehus mat ! Hva gjør dere i kveld ?
Fiiine puser[emoji7] [emoji173] har 2 som er tricolor selv[emoji3]Nydelig pus![emoji2]
Her er Lilly:
![]()
Og gråtass:
![]()