♫ Skravletråd februar ♫

Man kaaaaan også "bare amme lillemor før jeg tar fatt på den kjøkkenbenken" og ende med en sovende ettåring på fanget (og en sovende hund under bordet)

Høres ut som at planen er klar! Masse lykke til, du kommer i mål![emoji109][emoji2]
Planen har jeg ja.
I mål kommer jeg sikkert ikke, og den som litt stressa kommer til å kreve at bursdagsbarnet passer sin søster mens jeg vasker gulv etc, er trolig meg.

Planen er å ha huset ferdig mandag, bake (og rydde kjøkkenet etter meg) tirsdag og muligens onsdag formiddag. Onsdag er bursdag, men muffens lager jeg gjerne samme dag.

Trolig baker jeg til etter jeg har sovnet tirsdag og stresser onsdag ;-)

God morgen! Her skal det vaskes og ryddes i dag. Fotograf og takstmann kommer i morgen.
Lykke til :) Var gjennom det samme for litt over tre år siden. Godt når det er over :)

Jeg har levert kidsa i barnehagen, slappa av litt på sofaen, rydda litt, og skal snart en tur til frisøren. Gleder meg :D
Godt med litt fornying :) er det mye du skal gjøre hos frisøren?
Du har fått gjort noe idag du, jeg har ikke stått opp engang :wideyed::D kanskje jeg burde det snart :rolleyes:

Godt med litt fornying :) er det mye du skal gjøre hos frisøren?
Du har fått gjort noe idag du, jeg har ikke stått opp engang :wideyed::D kanskje jeg burde det snart :rolleyes:

Ikke så veldig mye, driver egentlig og sparer til litt lengre hår, så vil bare freshe det litt opp i ventetiden :-)
Så deilig å ikke ha stått opp ennå da! Har du barnefri? Eller ingen barn? Eller barn som er glade i å sove? :D

Kjempefin [emoji173] Koselig når de blir så gamle synes jeg :)
Hadde ei anna katt før, hun rakk ikke å bli 2 år engang, ble påkjørt rett uttafor der vi bodde før :(
Huff er forferdelig å miste en katt, spesielt pga noe sånt!

Hunden vil ut snart.
Lillemor vil sove
Jeg skal definitivt benytte meg av dobbel candy i pokemon go, så 23% strøm er litt lite. Lade. Og prøve å rydde litt på kjøkkenet i mellomtiden.

Masterplanen min for å rekke bursdag er kjøkken i dag og i morgen

Det høres mye ut å trenge to dager på å rydde kjøkkenet, men kombinasjonen av en del "dyptgående rot. Ikke bare oppvask liksom" og det faktum at jeg ikke har mye tid hver dag, så setter jeg to dager på det. Jeg har lillemor på 13 mnd med mamma-avhengighet som ikke er helt god på å hjelpe til på kjøkkenet (men god på å tømme papirinnsamlingen utover gulvet. Det ser rotete ut, men er fort gjort å plukke sammen igjen i det minste) hele dagen. Som sover på trilletur og våkner før jeg har rukket å spise lunsj de fleste dager.

Tiden fra ungene er i seng, gitt at hun faktisk sover uten at jeg ligger ved siden av henne skal jeg, hver dag, helst benytte på å holde huset i stand, rydde og vaske til bursdag, dusje et par ganger i uka, helst en gang iblant bare spise kveldsmat og hvile, samt ideelt sett jobbe så mye jeg bare klarer som burde være minst en time for dagen.

Om jeg antar at det tar et par timer å rydde og vaske kjøkkenet (ikke medregnet tiden oppvaskmaskinen bruker etc) så tar det absolutt to dager.
Håper du har fått hvert ute og sanket mange candy [emoji4]

Lykke til med kjøkkenet [emoji4]

Ikke så veldig mye, driver egentlig og sparer til litt lengre hår, så vil bare freshe det litt opp i ventetiden :)
Så deilig å ikke ha stått opp ennå da! Har du barnefri? Eller ingen barn? Eller barn som er glade i å sove? :D
Godt å freshe seg opp litt :) Jeg har langt hår, nesten ned til korsryggen, og sparer fremdeles, så her blir det bare en stuss/klipp en gang i året. Men heldigvis vokser det fort ut igjen :) Klipte 10-15 cm ifjor sommer for det var litt slitt, og det har nesten vokst ut allerede.
Ingen barn enda, men er prøver. Så får nyte det å sove lenge så lenge jeg kan :D Har du mange barn?

Godt å freshe seg opp litt :) Jeg har langt hår, nesten ned til korsryggen, og sparer fremdeles, så her blir det bare en stuss/klipp en gang i året. Men heldigvis vokser det fort ut igjen :) Klipte 10-15 cm ifjor sommer for det var litt slitt, og det har nesten vokst ut allerede.
Ingen barn enda, men er prøver. Så får nyte det å sove lenge så lenge jeg kan :D Har du mange barn?

Ja, bare nyt :-) jeg har to. Blir ikke så mange morgener med mye søvn her. Men går seg vel til når de blir tenåringer :D

Ja, bare nyt :) jeg har to. Blir ikke så mange morgener med mye søvn her. Men går seg vel til når de blir tenåringer :D
Ja de fleste tar det igjen søvnen når de blir tenåringer, eller når de begynner på skolen :D

Huff er forferdelig å miste en katt, spesielt pga noe sånt!
Det var ikke noe kult, nei :( Gråt mye i noen dager der altså.. Var jo så knytta til det lille nøstet også, så tok det faktisk tyngre enn jeg hadde forventa.

Back
Topp