Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planen har jeg ja.Høres ut som at planen er klar! Masse lykke til, du kommer i mål![emoji109][emoji2]
God morgenGod morgen alle sammenhva er planene deres for i dag?
Lykke tilGod morgen! Her skal det vaskes og ryddes i dag. Fotograf og takstmann kommer i morgen.
Spiller du profesjonell fotball?Jobb
Fotballtrening med kengubarnet
Fotballtrening for meg
Lykke tilGod morgen! Her skal det vaskes og ryddes i dag. Fotograf og takstmann kommer i morgen.
Middagsgjestene har akkurat gått. Sitter i lenestolen og slapper av med derehva med deg?
Jeg har levert kidsa i barnehagen, slappa av litt på sofaen, rydda litt, og skal snart en tur til frisøren. Gleder megGod morgenHer blir det ukeshandling og få vasket litt klær. Du da?
Godt med litt fornyingJeg har levert kidsa i barnehagen, slappa av litt på sofaen, rydda litt, og skal snart en tur til frisøren. Gleder meg![]()

Godt med litt fornyinger det mye du skal gjøre hos frisøren?
Du har fått gjort noe idag du, jeg har ikke stått opp engangkanskje jeg burde det snart
![]()
Huff er forferdelig å miste en katt, spesielt pga noe sånt!Kjempefin [emoji173] Koselig når de blir så gamle synes jeg
Hadde ei anna katt før, hun rakk ikke å bli 2 år engang, ble påkjørt rett uttafor der vi bodde før![]()
Wohoo, så bra! Gratulerer til mannen![]()
Takk [emoji4]Hurra for mannen
Hehe ja det er det så absolutt [emoji6]Alltid godt med høyere lønn [emoji13]
Håper du har fått hvert ute og sanket mange candy [emoji4]Hunden vil ut snart.
Lillemor vil sove
Jeg skal definitivt benytte meg av dobbel candy i pokemon go, så 23% strøm er litt lite. Lade. Og prøve å rydde litt på kjøkkenet i mellomtiden.
Masterplanen min for å rekke bursdag er kjøkken i dag og i morgen
Det høres mye ut å trenge to dager på å rydde kjøkkenet, men kombinasjonen av en del "dyptgående rot. Ikke bare oppvask liksom" og det faktum at jeg ikke har mye tid hver dag, så setter jeg to dager på det. Jeg har lillemor på 13 mnd med mamma-avhengighet som ikke er helt god på å hjelpe til på kjøkkenet (men god på å tømme papirinnsamlingen utover gulvet. Det ser rotete ut, men er fort gjort å plukke sammen igjen i det minste) hele dagen. Som sover på trilletur og våkner før jeg har rukket å spise lunsj de fleste dager.
Tiden fra ungene er i seng, gitt at hun faktisk sover uten at jeg ligger ved siden av henne skal jeg, hver dag, helst benytte på å holde huset i stand, rydde og vaske til bursdag, dusje et par ganger i uka, helst en gang iblant bare spise kveldsmat og hvile, samt ideelt sett jobbe så mye jeg bare klarer som burde være minst en time for dagen.
Om jeg antar at det tar et par timer å rydde og vaske kjøkkenet (ikke medregnet tiden oppvaskmaskinen bruker etc) så tar det absolutt to dager.
Godt å freshe seg opp littIkke så veldig mye, driver egentlig og sparer til litt lengre hår, så vil bare freshe det litt opp i ventetiden
Så deilig å ikke ha stått opp ennå da! Har du barnefri? Eller ingen barn? Eller barn som er glade i å sove?![]()
Godt å freshe seg opp littJeg har langt hår, nesten ned til korsryggen, og sparer fremdeles, så her blir det bare en stuss/klipp en gang i året. Men heldigvis vokser det fort ut igjen
Klipte 10-15 cm ifjor sommer for det var litt slitt, og det har nesten vokst ut allerede.
Ingen barn enda, men er prøver. Så får nyte det å sove lenge så lenge jeg kanHar du mange barn?
Ja de fleste tar det igjen søvnen når de blir tenåringer, eller når de begynner på skolenJa, bare nytjeg har to. Blir ikke så mange morgener med mye søvn her. Men går seg vel til når de blir tenåringer
![]()
Det er kjempetriveligÅåå det er så kjekt!
Litt kultSe der ja! Grattis
Det var ikke noe kult, neiHuff er forferdelig å miste en katt, spesielt pga noe sånt!