Klagetråden

Jeg klager fortsatt på kulden. Er så ekstremt kald! Må også klage litt på hukommelsen: mini har endelig sovnet, men da finner jeg selvsagt ikke fjernkontrollen. Blir nå tvunget til å se 4 stjernes middag. Ingen fan.
Har du sjekket under rumpen din? Jeg så meg rundt som en gal etter den. Fant den ikke. Bevegde litt på meg og tadda... [emoji14]
 
Har du sjekket under rumpen din? Jeg så meg rundt som en gal etter den. Fant den ikke. Bevegde litt på meg og tadda... [emoji14]
Haha, ja! Til og med lett i kjøleskapet. Er nok lille luringen som har gjemt den. Tørr ikke lete mer i tilfellet han våkner av det, hehe.
 
Haha, ja! Til og med lett i kjøleskapet. Er nok lille luringen som har gjemt den. Tørr ikke lete mer i tilfellet han våkner av det, hehe.
Jammen, om det er lille luringen som har stukket av med den, så er det jaggu ikke sikkert du finner den heller [emoji23]
 
At jeg ikke oooorker å dra på butikken å kjøpe sjokoladepudding [emoji23] men har så lyst på! [emoji24]
 
Jeg skulle ønske jeg fikk sove ordentlig, våkner alt fra klokken 03.00 til klokken 05:00 og føler meg HELT uthvilt uten sjangs for og sove videre :arghh: Føler meg som en Zombie både på jobb og hjemme, da søvnmanglen innhenter meg iløpet av dagen... Noen flere som sliter med og sove?
Har akkurat samme problem! Utrolig irriterende:-/
 
Føler for å klage på at man frarådes å bruke ibux under graviditet. Helt krise for meg hvis jeg får hodepine for paracett hjelper knapt 3 timer før effekten gir seg.. Ibux dreper hodepinen. Det er vel det jeg syns er verst med graviditet.. sist hadde jeg hodepine i nesten 3 dager i strekk [emoji58] noen andre som har forslag til andre smertestillende vi Kan ta mens vi er gravide?
 
Føler for å klage på at man frarådes å bruke ibux under graviditet. Helt krise for meg hvis jeg får hodepine for paracett hjelper knapt 3 timer før effekten gir seg.. Ibux dreper hodepinen. Det er vel det jeg syns er verst med graviditet.. sist hadde jeg hodepine i nesten 3 dager i strekk [emoji58] noen andre som har forslag til andre smertestillende vi Kan ta mens vi er gravide?
Hadde tatt det opp med lege :) fikk resept på noe i sist svangerskap, men da gikk jeg med konstant hodepine og tok kun på de verste dagene. Kan det være synet ditt som krangler litt?
 
Føler meg så feit om dagen.. føler jeg har lagt på meg på hele kroppen over natta[emoji15] buksa er stram og føler meg ikke vell i klærne mine lenger. Shopping i morgen[emoji85][emoji1360]
 
Hadde tatt det opp med lege :) fikk resept på noe i sist svangerskap, men da gikk jeg med konstant hodepine og tok kun på de verste dagene. Kan det være synet ditt som krangler litt?
Har ikke problemer med synet som jeg vet om. Hadde jeg hatt hodepine ofte så Kanskje, men jeg har bare vondt i hodet av og til. Er ganske stiv i nakke og skuldre. Så jeg vil vel heller tro at årsaken ligger der.
 
Klager på at tiden går så sakte [emoji13] gleder meg til jeg blir så langt på vei at jeg kan ta ul hvis jeg er bekymret, eller bruke doppler! Bare ca 3-4 uker igjen [emoji13]
 
Kjenner på meg at det på ingen måter frister med jobb i morgen. Og har for tiden dårlig matlyst. Ingenting som frister.
 
Arf, har vanligvis ikke mye til luktesans - men nå som sist er den visst veldig god.. noe som ikke alltid er like gøy når man sitter på toget mellom folk som jeg føler har dynket seg i parfyme (de har nok ikke det, men det er mer enn nok).. og når det da er lukter som ikke passer sammen... Huff, vurderer rett og slett å bytte plass ><

Dagens utblåsning
 
Klager over at gårsdagens kvalme fortsatt sitter i [emoji52] lever fortsatt i håpet om at den skal forsvinne snart [emoji6]
 
Arf, har vanligvis ikke mye til luktesans - men nå som sist er den visst veldig god.. noe som ikke alltid er like gøy når man sitter på toget mellom folk som jeg føler har dynket seg i parfyme (de har nok ikke det, men det er mer enn nok).. og når det da er lukter som ikke passer sammen... Huff, vurderer rett og slett å bytte plass ><

Dagens utblåsning
Føler med deg - tok fly forrige uke og satt ved siden av en fyr som stinket av en blanding av røyk, snus, øl og hvitløk [emoji33][emoji40]
 
Skulle begynt med litt rydding i dag. Støvsuge osv. Husvertene skal gå gjennom leiligheten imorgen og per nå er det jo så mye leker og "rot" rundt om. Etter i går er ikke hodet helt til stede og med pus hos dyrlegen som mest sannsynligvis får dødsdom, da er det lite fristende å begynne med noe som helst.
 
Passet nevøer i helgen - og de ønsker en pose popcorn til lørsdagskosen. De kjøpte bare en ferdigpoppet en, men herligland altså, i det jeg åpnet den syntes jeg det luktet som svett treningstøy gjenglemt i en gymsal/garderobe. Og det luktet sånn hele kvelden! Og minstemann, som kravlet på fanget mitt en del, huff, det luktet jo sånn av pusten hans!! Makan!
 
Jeg blir både provosert og sint når jeg tenker på hvordan leger ikke tar ting på alvor. Må man få mentalt sammenbrudd før man blir tatt på alvor?

Når jeg var på legevakten lørdags kveld, ringte legen til gynekologisk vakt på sykehuset og forklarte situasjonen. Legen fikk beskjed om å sende henvisning til gyn, også skulle de ta meg inn i løpet av neste uke (altså denne uka).
Burde de ikke ha tatt meg inn allerede idag?

Det virker som om legen ser på dette som noe normalt, som alle takler greit. Men realiteten er jo ikke slik i det hele tatt! Jeg vil bare få bekreftet at det ikke er liv, slik at jeg kanskje kan begynne å takle det litt bedre enn jeg gjør nå..
 
Back
Topp