♫ Skravletråd februar ♫

Sliter med allergi her! Hadde god kontroll i Alexandria men her er det så mye støv at jeg er helt rød rundt øynene og bihulene er skikkelig irritert
Uff, har du ikke noe allergimedisin?

Var jo som alltid barna som ble vinnerene når hu mor er på shopping[emoji1]
Kjøpte to utebukser, endel pentøy, votter og vintersko[emoji4]
Til meg selv: to gensere.

Viktig å hvile ut før banden kommer hjem ja[emoji23] da er det full fart fram til kl 20...
Hehe, rart med det, ender alltid opp med å kjøpe noe til barna, selvom jeg i utgangspunktet skal handle til meg selv[emoji16] men vintertøy får man egentlig aldri nok av.

Minstemann på 3 mnd sov bare 8 timer fra mandag kl 21 til tirsdag kl 21.. Det er jo litt lite, right?
Hu mor var mersom sliten i går :depressed:
Han tok heldigvis igjen litt søvn i natt, ny rekord på 6 timer sammenhengende søvn [emoji14] Og i dag har han for første gang siden fødsel sovet mer enn han har vært våken, hittil i alle fall.
What's happening? :p
Det er lite vil jeg si, men noen sover mer enn andre. Håper det har snudd og Minsten nå har fått nye sovevaner[emoji4]

Det håper jeg også, energilagrene begynner å bli lave [emoji14]

Oooh, kattepuser :D
Har én kosete katt selv, Gizmo. Han er skipskatt og har 26 tær :o :)
Katter er vakre dyr[emoji75] har 3 selv, hvorav 2 er vanlige huskatter og en er sibirkatt ( neva masqurade)

Da er jeg på vei hjem med melkespreng! Rakk ikke å gjøre noe med det på jobb, men så er det ikke smertefullt heller heldigvis. Bare en god del større pupper!
Ojj, da blir det godt å få letta på trykket[emoji23] [emoji4]

Bahh, skynd deg nå, spilling før fotball "mamma daaaaaa, jeg bruker ikke en halvtime på å spille"

Vel, nå pusser han fløyta
Trening 1730
Bare et par minutter å løpe bort. Men han må skifte og jeg må knytte fotballsko
"Men mammmaaa, du må jo bare skjønne atte" hahaha[emoji23] [emoji2]

Men det har seg slik at maaaaammmaaaaa daaaaah faktisk vet sånn ca hvor lang tid tar, i motsetning til åtteåringen, viser det seg.... Nemlig ;-)
Hehe, har ei på 9 år og er som å høre henne, for det vet hun faktisk best selv- jadda[emoji23] [emoji16] [emoji2] Mamma vet som oftest best[emoji85]

Back
Topp