Sover ikke...
Vel, humør litt vanskelig å vite. Litt matt kanskje, men dradd med hit og dit...
Håper tempen er fin idag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover ikke...
Vel, humør litt vanskelig å vite. Litt matt kanskje, men dradd med hit og dit...
Siden du leser alt vil du finne svaret etter hvert
Må ta den fram da
Ja, rett og slett. Svulmer opp i munnen og.Kjedelig mat[emoji4] trått og smakløst[emoji13]
For en dag
Vært på farten siden 10.45 å kom hjem for ti min siden
Rar dag i grunn
Svigemor ble innlagt å jeg får vite jeg blir tante igjen
Ja, må vel legge meg, jobb imorgen! Fikk strikket rumpern til snupp nesten ferdig da.
Ligger en liten time unna Alexandria men føles som om man går tilbake i tid på veien hit [emoji13]
God morgen alle sammen
På dagen ja.
13 grader derimot uten varme og sikkert varmere ute så er det kaldt!
God morgen alle sammen
37,5 så helt sånn på grensen. Syk er hun ikke. Bare litt lunkenHåper tempen er fin idag [emoji4]
Fortsatt kaldt, men litt mindre enn hos deg. -9. Det snør nå igjen[emoji3]Hvordan er været hos dere?
Håper den ikke stiger utover dagen.37,5 så helt sånn på grensen. Syk er hun ikke. Bare litt lunken
Får bare følge med og ta det som det kommer.Håper den ikke stiger utover dagen.
Godt med litt mer rolige dager og[emoji4] Er hun slapp i formen eller er den fin?Får bare følge med og ta det som det kommer.
Mye roligere ettermiddag i dag i alle fall
Guttungen skal på fotball, men han går bort og kommer hjem selv. Og det er det eneste bortsett fra å hente mellomste i bhg. Mannen ikke ventet hjem til middag eller trening, men vi klarer oss.
virker relativt grei i formen så langt.Godt med litt mer rolige dager og[emoji4] Er hun slapp i formen eller er den fin?