Nå sover mini dupp. Kaffe og gårsdagens kjendisfarmen nå. Koser mæ
Deilig å kose seg litt[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sover mini dupp. Kaffe og gårsdagens kjendisfarmen nå. Koser mæ
OJ stakkarsHvem er syk?[emoji15] god bedring!
Hadde ikke igjen av de skoene jeg falt for,men funnet noen andre da og disse på salgHmm hmm
Ja, er heldige der[emoji3]Nydelig utsikt dere har[emoji2]
Der så du de ja . Billigere ogKnallfine de også![emoji2]
Da er vi i Rasheed, bitte lite sted som er så gammeldags som fy, sikkert derfor svigers koser seg her også.
Også kalt Rosetta siden det var her Rosetta steinen ble funnet.
Også er det null pokestop her! [emoji54]
Hehe, nei, ikke med en arm slengt i ansiktet brått[emoji85] [emoji23] håper på en bedre natt i natt. Gått i et i hele dag, da? Hva jobber du med?[emoji5]Blir ikke samme søvnkvalitet da nei[emoji20]
Her har det vært jobb idag[emoji4]
Har dere sett denne dokumentarserien på NRK med Leo "Flukt"?
Jeg anbefaler den på det sterkeste
Bare hyggelig å kunne være til hjelp[emoji106]Takk for tips, skulle akkurat til å spørre snart om ikke noen hadde tips!![]()
Blir bare bedre og bedre [emoji16]
![]()
Men ikke akkurat stedet man er ute og nyter sola [emoji13]
![]()
Men er ihvertfall behagelig inne nå
Bare på besøk i litt over 3 uker [emoji4]
Var her i 6 mnd forrige permisjon, det går heldigvis ikke nå siden mannen jobber i Sverige [emoji6]
Nudler med et egg i (heller i et rått egg i de kokende nudlene), litt purre, kinakål og sesamfrø?Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT?![]()
Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT?![]()
Jobb her[emoji4] med mye møter..
Har dere sett denne dokumentarserien på NRK med Leo "Flukt"?
Jeg anbefaler den på det sterkeste
Blir bare bedre og bedre [emoji16]
![]()
Men ikke akkurat stedet man er ute og nyter sola [emoji13]
![]()
Men er ihvertfall behagelig inne nå
Det meste av dagens plan utført, guttungen fikk korpssekk og litt stæsj oppi. Drikkeflaske og notehefte. Da kan han frakte fløyta i den når han skal på øvelse og ha noteboka sammen medMen da fikk dere ihvertfall fulgt planen for dagen [emoji4]
Det meste av dagens plan utført, guttungen fikk korpssekk og litt stæsj oppi. Drikkeflaske og notehefte. Da kan han frakte fløyta i den når han skal på øvelse og ha noteboka sammen med![]()
Og nå skal jeg pusse tenner på dem og få dem i seng. I morgen tidlig opp, onsdag er uteskole og kakao. (vært bading på onsdag siste mnd så har hatt pause fra kakaokokingen)
Hun hadde 37,6 ved leggetid så ikke utviklet seg i det minste. Godt det.