♫ Skravletråd februar ♫

Tjukk av kaffi? Da har du i så fall noe i den?

Men koffein detox går jo over etterhvert. Muligens lurt å trappe ned dog, ikke kutte tvert?

Har absolutt noe i den ja - melk og kondensert melk... Mmm... Kiloene raser på! :P

Yes, fikk ikke hodepine i går, men i dag, så kanskje jeg tar sikte på annenhver dag først, også trappe ned videre derfra. :)

Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT? ;)

Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT? ;)
Kyllingvinger med dipp og salat

Når lillemor begynner satser jeg på å kunne ja det hjemme de første årene. Får jeg henne i den bhg jeg ønsker er de ikke så mange heller, trolig rundt 15 på hennes kull tilsammen i stedet for 15 jenter og like mange gutter

Det er jo en mer spiselig mengde småtroll[emoji1]

God morgen alle sammen. Mellemste hadde mareritt i natt også (sover dårlig etter flytting)så hun la seg i senga vår i natt igjen. Sovet dårlig i natt selv når hun sover urolig! blir en rolig dag kjenner jeg! Hva er planene deres idag?[emoji4]

Blir ikke samme søvnkvalitet da nei[emoji20]
Her har det vært jobb idag[emoji4]

Har absolutt noe i den ja - melk og kondensert melk... Mmm... Kiloene raser på! [emoji14]

Yes, fikk ikke hodepine i går, men i dag, så kanskje jeg tar sikte på annenhver dag først, også trappe ned videre derfra. :)
Jeg drikker ikke kaffi, men ser problemet med den tilsetningen.... Jeg drikker når jeg jobber usannsynlig mye instant-kakao. Det merkes....

Mista tellinga på en synål tidligere Idag. Da var det bare å holde baby unna og lete etter nåla i høystakken.

Dro ut teppe, så under sofaen, i sofaen.... Joda den lå under iPaden på stuebordet :P
Typisk, men viktig å finne den da

Har bikka 30, men ble ikke noe mindre b-menneske av den grunn :D
Sovna rundt 23, så har fått mange fantastiske timer søvn, men hadde fortsatt ikke lyst til å stå opp på morgenen :p

Rart det der[emoji23] alltid trøtt liksom..

Takk for tips! Sherlock har jeg sett (dritbra!) men ikke scorpion- sjekker det ut!
Ja jeg vet, sukk har ikke sett siste sesong siden jeg ikke har Netflix, men gleder meg til den kommer på tv.

Gleder meg til å komme hjem og sjekke tivo med Scorpion [emoji3]

Takk snupp! :) Sov litt, den ble litt bedre, men ikke bra, så her sitter jeg da - med en kopp kaffe... :coffee

Planen var å slutte å drikke kaffe, men det funket dårlig gitt...

Meh! Da får jeg bare bli tjukk da, heller det enn å ha hodepine og bli helt udugelig!
Prøvd koffein tabletter i en overgangs periode?
Altså jeg drikker cola zero siden jeg er avhengig av koffein men greier ikke drikke kaffe

Back
Topp