♫ Skravletråd februar ♫

Hjemme fra babysvømming og laaaaang trilletur i sol og -8 grader. Vasket leiligheten og satt meg ned med en rykende kopp kaffe, klar for litt dårlige serier imens mini sover en times tid. Noen anbefalinger? Har sett omtrent alt men.. :)
Flink du er[emoji5] noen av seriene som jeg selv ser på er

Supernatural
Game of thrones
Vikings
The killing
Big bang theory
Penny dreadful
Peaky blinders

Og the walking dead følger jeg med på også seff

Hva har skjedd med appen ?
IPhone? Den fikk nylig den oppdateringen vi med Android fikk for en måned siden eller noe sånn. Erfaring tilsier (fra et utvalg på to) at man venner seg til det på ei ukes tid

Mista tellinga på en synål tidligere Idag. Da var det bare å holde baby unna og lete etter nåla i høystakken.

Dro ut teppe, så under sofaen, i sofaen.... Joda den lå under iPaden på stuebordet :P

Stakkars :( God bedring og håper den går over snart :)

Takk snupp! :) Sov litt, den ble litt bedre, men ikke bra, så her sitter jeg da - med en kopp kaffe... :coffee

Huff, skal du slutte å drikke kaffe eller har du glemt det?

Planen var å slutte å drikke kaffe, men det funket dårlig gitt...

Meh! Da får jeg bare bli tjukk da, heller det enn å ha hodepine og bli helt udugelig!

Takk snupp! :) Sov litt, den ble litt bedre, men ikke bra, så her sitter jeg da - med en kopp kaffe... :coffee

Planen var å slutte å drikke kaffe, men det funket dårlig gitt...

Meh! Da får jeg bare bli tjukk da, heller det enn å ha hodepine og bli helt udugelig!
Tjukk av kaffi? Da har du i så fall noe i den?

Men koffein detox går jo over etterhvert. Muligens lurt å trappe ned dog, ikke kutte tvert?

Back
Topp