Hva har skjedd med appen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er[emoji5] noen av seriene som jeg selv ser på erHjemme fra babysvømming og laaaaang trilletur i sol og -8 grader. Vasket leiligheten og satt meg ned med en rykende kopp kaffe, klar for litt dårlige serier imens mini sover en times tid. Noen anbefalinger? Har sett omtrent alt men..![]()
IPhone? Den fikk nylig den oppdateringen vi med Android fikk for en måned siden eller noe sånn. Erfaring tilsier (fra et utvalg på to) at man venner seg til det på ei ukes tidHva har skjedd med appen ?
Grei form, litt trøtt, måles ved leggetidHuff, håper det ikke stiger og at hun ellers er i fin form
Så fint å få en dag sammen igjen da. Og håper det går bra med mannen!
Blir ikke før helga ihvertfall da, skal til mannens hjem "by" idag reiser hit igjen på torsdag
God morgensykdom igjen her...blææh
God morgen! Håper dere alle får en flott dag![]()
Høres koselig ut [emoji4]
http://m.imdb.com/title/tt1475582/
Sherlock holmes
http://m.imdb.com/title/tt3514324/
Scorpion
Disse to seriene liker jeg [emoji16]
Hva liker du da?
Flink du er[emoji5] noen av seriene som jeg selv ser på er
Supernatural
Game of thrones
Vikings
The killing
Big bang theory
Penny dreadful
Peaky blinders
Og the walking dead følger jeg med på også seff
Det er det ja, ble så lei den at jeg sattw den bort
Hva har skjedd med appen ?
Som sagt, det tar i snitt sånn en kveld eller et døgn før man er vant til det ;-)Ja ! Vet ikke hva jeg synes om det enda![]()
StakkarsGod bedring og håper den går over snart
![]()

Huff, skal du slutte å drikke kaffe eller har du glemt det?
Tjukk av kaffi? Da har du i så fall noe i den?Takk snupp!Sov litt, den ble litt bedre, men ikke bra, så her sitter jeg da - med en kopp kaffe...
Planen var å slutte å drikke kaffe, men det funket dårlig gitt...
Meh! Da får jeg bare bli tjukk da, heller det enn å ha hodepine og bli helt udugelig!