Noe, men har også gitt bort mye og har ei venninne som akkurat har fått ei jente og ei som venter ei jente så det forsvinner nok fort så jeg har dessverre ingen å gi bortMhm har du mye jenteklær liggende etter frøkna ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe, men har også gitt bort mye og har ei venninne som akkurat har fått ei jente og ei som venter ei jente så det forsvinner nok fort så jeg har dessverre ingen å gi bortMhm har du mye jenteklær liggende etter frøkna ?
Akkurat nå ser jeg på frøkna som ser på TV, ser samtidig "Flukt" på dataen og strikker.Så hva skal alle sammen gjøre denne tirsdagen?![]()
Tenkte ikke jeg skulle få noe ,men bytteNoe, men har også gitt bort mye og har ei venninne som akkurat har fått ei jente og ei som venter ei jente så det forsvinner nok fort så jeg har dessverre ingen å gi bort
Det ville jeg gjerne ha vært med på, men har lovet det bort..Tenkte ikke jeg skulle få noe ,men bytte![]()
Det er sant dethåper det kunne kommet litt her også
Akkurat nå ser jeg på frøkna som ser på TV, ser samtidig "Flukt" på dataen og strikker.
Senere i dag skal jeg trene
Det forstår jegDet ville jeg gjerne ha vært med på, men har lovet det bort..
Skal på hovudveien stort sett så da går det vel greitDet går fint her inne i byen. Boligfelt og småveier er nok litt glatte tenker jeg
Skal på hovudveien stort sett så da går det vel greit
Oh lord[emoji50]Høres ut som en bra dag. Burde vasket klær jeg og... men skylder på at jeg bor i 5.etg uten heis og vaskeskjelleren er helt nederst. Fungerer ikke med min dårlige ryggmannen skal ta det
![]()
Ja, det gjør det[emoji4] varm drikke lindrer, eller ispinner[emoji106]Hun er 5 år.
Melk med honning og varm sjokolademelk fungerer også utmerket![]()
Toastbrød er godt, sier det om ristet brød i dk[emoji39]Frokost. Sent men godt
En annen type toast enn dere skravlet villt om sist uke.
Brødristeren er kommet frem
Satser på detBør gå bra!
Ja. Ristet brød er godt det. Hjelper på matlyst for store og små. Muligens ikke yngste, som synes det blir hardt, men vi andreToastbrød er godt, sier det om ristet brød i dk[emoji39]
Godt daFrokost. Sent men godt
En annen type toast enn dere skravlet villt om sist uke.
Brødristeren er kommet frem
Hvilke har du funnet nå da?Hadde ikke igjen av de skoene jeg falt for,men funnet noen andre da og disse på salgHmm hmm