Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er lurtOmgangssyke er noe av det verste[emoji45] Eneste tipset jeg har er å blande 50/50 med eplejuice og farris (rist evt kullsyre ut, før blanding) god bedring
Håper du det?![]()
Flink og effektiv[emoji106] [emoji16]Kb levert på skole
Jeg jar pratet med ei venninne
Dusjet
Å nå må jeg vel snart spise frokost
Babysvømming er kos[emoji106] [emoji173] kose dere masse.
Verre for mellemste, med meg går det greit, sover ikke lur på dagen. Aldri funka for meg annet enn når jeg er syk eller lå med hyperemesis. For mannen gjør en blund stor forskjell. Jeg er nok rar, blir mer trøtt av det!?[emoji23]
For å unngå væskemangel! Bare hyggelig[emoji4] nei, nå er jeg igang med klesvask igjen, satt på oppvaskmaskin og ryddet litt (får fnatt av rot) Skravle litt med dere herlige jenter og legge sammen litt tøy[emoji39] moro[emoji85]Ja det er lurttakk. Gjør på?
Er SÅ enig[emoji16] [emoji2]Ja. Jeg liker snø. Samt at det blir mye lysere og lunere om kvelden om snøen får ligge.
Oj så kaldt der
Liker ikke
Hehe, greier ikke å sovne på dagtid. Så blir bare sløv av å ligge, så holder meg igang. Slapper av når jeg skravler litt med dere[emoji4] men er nok effektivt for de fleste med en liten lur[emoji106]Ja man må passe på å ikke sove mer enn ca 20 min. Gjør jeg det blir jeg trøtt og rar jeg og.
Her er jeg igang med ny klesvask, lagt på plass i skapene og satt på oppvaskmaskin. Ellers blir få planer. Slappe av og skravle litt[emoji39]
Hvordan er det å kjøre i Oslo nå da?Ja fikk nesten sjokk... har ligget rundt 0 lenge nå. Kaldt vær og snø spår plussgrader og slaps synes jeg.
Kb levert på skole
Jeg jar pratet med ei venninne
Dusjet
Å nå må jeg vel snart spise frokost
He he ja ikke santFlink og effektiv[emoji106] [emoji16]
Knekkebrød tenker jegHva står på menyen?
Hvordan er det å kjøre i Oslo nå da?
Knekkebrød tenker jeg
Det er sant detJa. Jeg liker snø. Samt at det blir mye lysere og lunere om kvelden om snøen får ligge.
Klesvask ja . Burde fått på noen maskiner her også gitt .For å unngå væskemangel! Bare hyggelig[emoji4] nei, nå er jeg igang med klesvask igjen, satt på oppvaskmaskin og ryddet litt (får fnatt av rot) Skravle litt med dere herlige jenter og legge sammen litt tøy[emoji39] moro[emoji85]
Hun er 5 år.Er uansett ikke gøy når de små er syke. Håper hun blir fort frisk igjen[emoji4] hvor gammel er hun? Curamed lindrer hals ondt godt og bisolvon hostesaft.