♫ Skravletråd februar ♫

Da er vi i Rasheed, bitte lite sted som er så gammeldags som fy, sikkert derfor svigers koser seg her også.
Også kalt Rosetta siden det var her Rosetta steinen ble funnet.
Også er det null pokestop her! [emoji54]

Hvor i Egypt ligger det?[emoji4]

Blir ikke samme søvnkvalitet da nei[emoji20]
Her har det vært jobb idag[emoji4]
Hehe, nei, ikke med en arm slengt i ansiktet brått[emoji85] [emoji23] håper på en bedre natt i natt. Gått i et i hele dag, da? Hva jobber du med?[emoji5]

Blir bare bedre og bedre [emoji16]

8d373311c8f1802712d62fd9b1c03b5e.jpg

Men ikke akkurat stedet man er ute og nyter sola [emoji13]

6f49aebb1df4f73194fd10938733a0d7.jpg

Men er ihvertfall behagelig inne nå

Deilig temp da![emoji2][emoji2] sommer!!

Da jobber mannen sent i kveld og jeg burde ha fått i meg litt middag etterhvert... Noen tips til kjapt, enkelt og GODT? ;)
Nudler med et egg i (heller i et rått egg i de kokende nudlene), litt purre, kinakål og sesamfrø?

Omelett med skinken ost og løk?

Toast med løk, tomat, skinke og ost?

Men da fikk dere ihvertfall fulgt planen for dagen [emoji4]
Det meste av dagens plan utført, guttungen fikk korpssekk og litt stæsj oppi. Drikkeflaske og notehefte. Da kan han frakte fløyta i den når han skal på øvelse og ha noteboka sammen med :-)

Og nå skal jeg pusse tenner på dem og få dem i seng. I morgen tidlig opp, onsdag er uteskole og kakao. (vært bading på onsdag siste mnd så har hatt pause fra kakaokokingen)

Hun hadde 37,6 ved leggetid så ikke utviklet seg i det minste. Godt det.

Det meste av dagens plan utført, guttungen fikk korpssekk og litt stæsj oppi. Drikkeflaske og notehefte. Da kan han frakte fløyta i den når han skal på øvelse og ha noteboka sammen med :-)

Og nå skal jeg pusse tenner på dem og få dem i seng. I morgen tidlig opp, onsdag er uteskole og kakao. (vært bading på onsdag siste mnd så har hatt pause fra kakaokokingen)

Hun hadde 37,6 ved leggetid så ikke utviklet seg i det minste. Godt det.

Supermamma:)

Back
Topp