♫ Skravletråd februar ♫

Da blir det vel å sette igang med middag snart[emoji4] blir rester fra igår, mexikansk gryte. Hadde litt mais og løk i. Blander det med pasta, tomater, paprika og løk. Heller i en ildfast form og ost på toppen, inn i ovnen på 180 grader 15 min til osten er smeltet. Serveres med rundstykker og salat!
Hørtes godt og lett ut [emoji3]

Og DA kom hodepinen... Som en konsekvens av at jeg ikke drakk kaffe i går og hittil i dag. :schocked028
Stakkars :( God bedring og håper den går over snart :)

For å toppe dagen som er kjent som ukas travleste, jmf mitt forrige innlegg, snuppa akkurat målt til 37,7

Det var hun i morges også, men siden det gikk ned en halv grad i løpet av morgenen antok vi det kom av dusjen.

Får følge med henne

Snø + Sol = Lykkelig meg! Og lykkelig meg leter etter spennende premier :) Tips og innspill mottas med stor takk og ett større :D :D :)
Så du at jeg kom på ønske med link? Ellevill.com bæresjal!!! (hun har klær også forsåvidt)

Sara ønsker seg kanskje et ellevill zara :-)

Meget enkel middag planlagt her.
Skal bare steke fiskepinner og koke nudler eller potetstappe til meg og eldstemann. Yngste får smake og evt glass.
Så får han gjøre så mye lekser han rekker før vi putter gutt og fløyte og noter og mor og far (som da skal ha kommet hjem) og minstemor i bilen og drar til bhg hvor mellomste skal synge og helst spise en fiskeburger (fiskekake i brød) før kake. Så drar vi derfra litt før det er ferdig for å rekke å levere mellomste på skolen hvor det er korpsøving før vi drar hjem og mannen spiser vel noe før det er kveldsmat for yngste mens en av oss henter eldstemann med "kaffi og kake-pause" fra 1815
Mannen har et møte i idrettslaget 1930, da skal helst yngste sove og de eldste spise kveldsmat og legge seg
Alt går da altså i et frem til ungene er lagt?

Vel. Inspirert av musemor skulle det bli en slags omelett men strengt tatt kan man vel kalle det stekt egg med skinke og chili, og ost som lå på benken når jeg ble ferdig så den puttet jeg tilbake i kjøleskapet....
Sånn omelettene mine blir også, uten chilli da :) Liker hverken sopp eller paprika jeg heller, og er veldig kresen :wacky:

Høres deilig ut med en tur i frisk luft :) Kanskje jeg må ta meg en tur senere i dag :)
Så på Lokalnyhetene/værmeldingen i dag (reprise fra i går) om at det skulle komme vind her, men har ikke sett snurten av den enda :)
Jeg er jo hjemme med en ettåring som sover best på trilletur :-)

Så jeg liker det fine været som meldes fremover

Jeg er jo hjemme med en ettåring som sover best på trilletur :)

Så jeg liker det fine været som meldes fremover
Ja vi må bare nyte det så lenge vi har det :) Har vært noen fantastiske dager med sol i det siste :)

Bittelitt chili i bittesmå biter var godt i det
Lenge siden vi har hatt omelett så kanskje vi får kjøpe inn litt chilli i morgen og ha omelett en dag :)

Hjemme fra babysvømming og laaaaang trilletur i sol og -8 grader. Vasket leiligheten og satt meg ned med en rykende kopp kaffe, klar for litt dårlige serier imens mini sover en times tid. Noen anbefalinger? Har sett omtrent alt men.. :)

For å toppe dagen som er kjent som ukas travleste, jmf mitt forrige innlegg, snuppa akkurat målt til 37,7

Det var hun i morges også, men siden det gikk ned en halv grad i løpet av morgenen antok vi det kom av dusjen.

Får følge med henne
Huff, håper det ikke stiger og at hun ellers er i fin form

Hjemme fra babysvømming og laaaaang trilletur i sol og -8 grader. Vasket leiligheten og satt meg ned med en rykende kopp kaffe, klar for litt dårlige serier imens mini sover en times tid. Noen anbefalinger? Har sett omtrent alt men.. :)
Hva liker du da?

Back
Topp