♫ Skravletråd februar ♫

Ja. Ristet brød er godt det. Hjelper på matlyst for store og små. Muligens ikke yngste, som synes det blir hardt, men vi andre :-)
Med smør og nyrørt syltetøy, namm[emoji4] [emoji6] Kan bli litt vel hardt for de minste, ja

Salg er jo fint,

Jeg vil ikke ha sånne lyse joggesko da, men det er meg (de er jo grå i løpet av første bruk.) Har også litt å gjøre med vhor jeg bor..

Fine er de jo. Bare ikke noe jeg praktisk sett vil ha
Lite lyse sko her igså for jeg blir så møkkete

Spiste mine med hvitost i dag. Men ikke så verst likevel ;-)
Er godt det og[emoji6] ikke spist frokost ennå, så blir vel lunsj istedet!

Salg er jo fint,

Jeg vil ikke ha sånne lyse joggesko da, men det er meg (de er jo grå i løpet av første bruk.) Har også litt å gjøre med vhor jeg bor..

Fine er de jo. Bare ikke noe jeg praktisk sett vil ha
Lyse joggesko holder seg fine overraskende lenge bare man impregnerer de når de er nye (og en gang i måneden ca etter det).

Takk[emoji106] hehe, om jeg ikke hadde ved, så hadde jeg nok ønsket mildvær.
Ved 14 grader ønsker man noe for å holde varmen for er ikke varmt inne da [emoji54]
Og svigerfar virker allergisk mot de tingene vi har kjøpt for å få varme så hver morgen er det utrolig kaldt [emoji54]
Men nå er det 21 grader ute da og kan ikke klage [emoji6]

Da er vi i Rasheed, bitte lite sted som er så gammeldags som fy, sikkert derfor svigers koser seg her også.
Også kalt Rosetta siden det var her Rosetta steinen ble funnet.
Også er det null pokestop her! [emoji54]

Fant de beige på zalando igjen,eller de var veldig lik. Men 1495 !!! Er det ikke 10% der som Coop medlem

Da er vi i Rasheed, bitte lite sted som er så gammeldags som fy, sikkert derfor svigers koser seg her også.
Ikke hurrafor svigers skjønner jeg? Hvor lenge er dere?

Å nei null pokestop

Ikke hurrafor svigers skjønner jeg? Hvor lenge er dere?
De er litt stuck i 1800 tallet søte til tider da. Husker når mannens bror ville gifte seg, det gikk ikke for deres bestemor hadde død og da måtte man vente minst 6 mnd, 3mnd ble altfor lite å vente
Har tusenvis av historier om den, bodde her i 6 mnd forrige permisjon og stakkars juni 2012 damene fikk høre og se mye [emoji54]

Back
Topp