Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen. Mellemste hadde mareritt i natt også (sover dårlig etter flytting)så hun la seg i senga vår i natt igjen. Sovet dårlig i natt selv når hun sover urolig! blir en rolig dag kjenner jeg! Hva er planene deres idag?[emoji4]
-4 her nå
Blir ikke før helga ihvertfall da, skal til mannens hjem "by" idag reiser hit igjen på torsdagGleder meg til det![emoji2]
Nydelig utsikt men ble glad for de 14 gradene her [emoji3]Kaldere i været her nå idag. -6,8 grader. BrrrrVis vedlegget 218270
Nydelig utsikt men ble glad for de 14 gradene her [emoji3]
Ingen snø her neiKaldt det og. Snør det hos deg og? Håper på litt mer snø, gøy for barna
han spyrEtt år yngre enn min minstemann. Har han blitt veldig forkjølet? Ikke så greit når de små blir syke. Får vondt av dem
Takk for detOff god bedring!
Håper du det?Her i Oslo er det -8 og snø. Kanskje det blir liggende denne gangen![]()
Omgangssyke er noe av det verste[emoji45] Eneste tipset jeg har er å blande 50/50 med eplejuice og farris (rist evt kullsyre ut, før blanding) god bedringIngen snø her nei
han spyr
Jepp stemmer detJepp, er vel nå kulda skulle sette inn og! Så blir kaldere i store deler av landet, mener jeg å huske
Takk det sammeMorn Kenguhåper du får en fin dag!
Babysvømming er kos[emoji106] [emoji173] kose dere masse.Så kjedelig med mareritt! Håper du får degcen powernap på dagtid da. Her er det babysvømming i dag![]()
Oj så kaldt derHer i Oslo er det -8 og snø. Kanskje det blir liggende denne gangen![]()
Jaaah, håper det[emoji300] [emoji39] [emoji2] [emoji16]Her i Oslo er det -8 og snø. Kanskje det blir liggende denne gangen![]()
På møte , så hente kb , hjemom en liten tur før hente pakke og plukke opp kompis av kbSå hva skal alle sammen gjøre denne tirsdagen?![]()
Takk[emoji106] hehe, om jeg ikke hadde ved, så hadde jeg nok ønsket mildvær.Nydelig utsikt men ble glad for de 14 gradene her [emoji3]
Her er jeg igang med ny klesvask, lagt på plass i skapene og satt på oppvaskmaskin. Ellers blir få planer. Slappe av og skravle litt[emoji39]Så hva skal alle sammen gjøre denne tirsdagen?![]()
Yes, så spørs om det da ikke blir litt is-snølykter på oss. Pent å se på når det er lys i dem på kvelden.Jepp stemmer det