Guttungen som er syk. Tusen takkGod morgen. Æsj, sykdom er kjedelig. Ønsker deg en riktig god bedring[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guttungen som er syk. Tusen takkGod morgen. Æsj, sykdom er kjedelig. Ønsker deg en riktig god bedring[emoji4]
Mhm har du mye jenteklær liggende etter frøkna ?Er veldig glad i det selv![]()
-4 her nåKaldere i været her nå idag. -6,8 grader. BrrrrVis vedlegget 218270
Sykdom er så kjipt. Hvor gammel er han? God bedring til minsten[emoji173]Guttungen som er syk. Tusen takk
Mhm er detUff da
Så kjedelig
3år(4år i okt)Sykdom er så kjipt. Hvor gammel er han? God bedring til minsten[emoji173]
Kaldt det og. Snør det hos deg og? Håper på litt mer snø, gøy for barna-4 her nå
Ett år yngre enn min minstemann. Har han blitt veldig forkjølet? Ikke så greit når de små blir syke. Får vondt av dem3år(4år i okt)
Har bikka 30, men ble ikke noe mindre b-menneske av den grunnJeg synes det høres fantastisk digg ut![emoji1]
Men så er jeg over 40 daaa[emoji23]
Samme her, litt så jeg begynner å lure på om vi er naboer eller noKaldere i været her nå idag. -6,8 grader. BrrrrVis vedlegget 218270
Kaldere her også i dagKaldere i været her nå idag. -6,8 grader. BrrrrVis vedlegget 218270
God bedringMhm er det
Det hadde vært artig[emoji4] bor du på østlandet?Samme her, litt så jeg begynner å lure på om vi er naboer eller no![]()
Hadde detDet hadde vært artig[emoji4] bor du på østlandet?
Jepp, er vel nå kulda skulle sette inn og! Så blir kaldere i store deler av landet, mener jeg å huskeKaldere her også i dag
Da var vi ikke så nærme naboer da, nei[emoji23] Bor på øvre romerikeHadde det![]()
Bor i Narvik, så ganske langt unna østlandet.
Imorgen har jeg velferdsperm, mannen skal på sykehuset. Ikke noe alvorlig. Så jeg tar med lille På jobben, gjør litt varetelling og oppdaterer pasientlisten. Så lenge tålmodigheten hennes rekker![]()
Stykke unna ja.. har familie i Fetsund, så er tidvis i området ditt også.Da var vi ikke så nærme naboer da, nei[emoji23] Bor på øvre romerike
God morgensykdom igjen her...blææh
God morgen! Håper dere alle får en flott dag![]()