Ja det er gøyMed Rockering? Kult! Der har jeg ikke gjort på noen år. God trening da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er gøyMed Rockering? Kult! Der har jeg ikke gjort på noen år. God trening da!
God morgen. Æsj, sykdom er kjedelig. Ønsker deg en riktig god bedring[emoji4]God morgensykdom igjen her...blææh
Det er det ja, ble så lei den at jeg sattw den bortJa det var lenge siden[emoji2] flink du er!
Er veldig glad i det selvJa det blir knapt . Fin den også. Stilig med slike seler
Uff daGod morgensykdom igjen her...blææh
Kb har en sånn grå en fra cubus , skikkelig kulJa det blir knapt . Fin den også. Stilig med slike seler
Så kjedelig med sykdom! God bedringEr hjemme med sykt barn i dag, så ikke den beste dagen
God morgen og i lige måde[emoji4]God morgen! Håper dere alle får en flott dag![]()
Tusen takk.Så kjedelig med sykdom! God bedring
Når lillemor begynner satser jeg på å kunne ja det hjemme de første årene. Får jeg henne i den bhg jeg ønsker er de ikke så mange heller, trolig rundt 15 på hennes kull tilsammen i stedet for 15 jenter og like mange gutterDa skjønner jeg det er enklest ja[emoji4]
Gratis neste år frem til lillesøster begynner med feiringer![emoji38]
Uff, kan det være kraftig forkjølelse eller virus? God bedring til jenta di. Har slitt/sliter med 2 kronisk syke barn, så kjenner altfor godt til det. Håper hun blir fort frisk,stakkarsTusen takk.
Hun hoster utrolig stygt, spiser nesten ikke noe og er slapp
Heldigvis så er hun ikke kronisk syk.Uff, kan det være kraftig forkjølelse eller virus? God bedring til jenta di. Har slitt/sliter med 2 kronisk syke barn, så kjenner altfor godt til det. Håper hun blir fort frisk,stakkars
Når er det egentlig innafor å gå og legge seg på kvelden?
Er egentlig b-menneske så virker helt crazy å skulle gjøre det i ni tida (spesielt når man alt har sovet på sofaen).
Er uansett ikke gøy når de små er syke. Håper hun blir fort frisk igjen[emoji4] hvor gammel er hun? Curamed lindrer hals ondt godt og bisolvon hostesaft.Heldigvis så er hun ikke kronisk syk.
Er "bare" en kraftig forkjølelse.
Når vi kommer oss dit skal jeg sende mange bilder [emoji173]️
Hehe ja, vi spiser da laks hjemme da [emoji6]
Imorgen har jeg velferdsperm, mannen skal på sykehuset. Ikke noe alvorlig. Så jeg tar med lille På jobben, gjør litt varetelling og oppdaterer pasientlisten. Så lenge tålmodigheten hennes rekker![]()