Ofte smart å legge seg tidlig [emoji6]
Hehe jeg er elendig på å legge meg tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte smart å legge seg tidlig [emoji6]
Jeg også dessverre [emoji85]Hehe jeg er elendig på å legge meg tidlig.
Lykke tilImorgen har jeg velferdsperm, mannen skal på sykehuset. Ikke noe alvorlig. Så jeg tar med lille På jobben, gjør litt varetelling og oppdaterer pasientlisten. Så lenge tålmodigheten hennes rekker![]()
Noen her som bruker å se Anno? Ser sjeldent på tv, og har aldri sett på Anno før heller, men når det sendes fra den nyyydelige hjembyen min - ja da MÅ jeg se!![]()
Akkurat det er ikke noe problem. Den er åpen til fem.
Mer det at eldste går hjem fra skolen 15, men han har nøkkel. Jeg kom før ham da, så fornøyd med det![]()
Føler ikke for å blande oss inn i tvillingenes bursdag med både gutter og jenter som er planlagt og de to guttene som ellers har nå har hun ikke noe med å gjøre og da måtte vi også hatt alle 30 så rett og slett lettere å gjøre det sånn og bare lukke øynene og betale og late som ingenting, neste år er det gratis
Fått rocket litt
Lenge siden så kroppen min ble helt rød
En drøy km å kjøre eller en knapp km å gå. Kan fint gå på et kvarter. Er somregel ikke hjemme før halvDet var bra[emoji4] hvor langt bor dere unna skolen?
Så flinkLille pusleren min.
Så konsentrert
![]()
Den er str. 86.Så flinkfin bukse !! Hvilke str bruker han nå?
![]()
Okei takk. Kunne tenkt til guttungen ogsåDen er str. 86.
Kjøpt på Linuex forrige uke
http://www.lindex.com/no/barn/baby-...499262/Bukse-med-bukseseler/?styleId=89235955
Hvilken størrelse bruker han?Okei takk. Kunne tenkt til guttungen også![]()
Er hjemme med sykt barn i dag, så ikke den beste dagenGod morgen! Håper dere alle får en flott dag![]()
92 mestHvilken størrelse bruker han?
Da vil nok disse bli litt små, de går kn opp til str. 86.92 mest
Ja det blir knapt . Fin den også. Stilig med slike selerDa vil nok disse bli litt små, de går kn opp til str. 86.
Hva med disse, riktignok i en annen farge
http://www.lindex.com/no/barn/gutt-92-122-cm/underdeler/7493813/Regular-bukse/?styleId=92653730
![]()
Det er det jaDet er bra trim! Svigers har en. Kanskje jeg skulle lånt den.
Ikke mer enn 10 min for da gjorde det så vondtHvor lenge holdt du på [emoji85]