Det sies at det gjerne blir bedre etter 3 mnd, og han ble tross alt 3 mnd i går. Da må det jo bare gå én vei, right?![]()
Jippi, da satser vi på at det snur de nærmeste dagene[emoji1][emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies at det gjerne blir bedre etter 3 mnd, og han ble tross alt 3 mnd i går. Da må det jo bare gå én vei, right?![]()
Føler ikke for å blande oss inn i tvillingenes bursdag med både gutter og jenter som er planlagt og de to guttene som ellers har nå har hun ikke noe med å gjøre og da måtte vi også hatt alle 30 så rett og slett lettere å gjøre det sånn og bare lukke øynene og betale og late som ingenting, neste år er det gratisPasset det ikke for noen andre?[emoji4]
Syns det høres smart ut å betale i år for å legge lista der for fremtida, spesielt siden mannfolket ditt er med på det.Føler ikke for å blande oss inn i tvillingenes bursdag med både gutter og jenter som er planlagt og de to guttene som ellers har nå har hun ikke noe med å gjøre og da måtte vi også hatt alle 30 så rett og slett lettere å gjøre det sånn og bare lukke øynene og betale og late som ingenting, neste år er det gratis
Mannen er absolutt for, det er jeg som tenker "vi skulle fått plass til dem..."Syns det høres smart ut å betale i år for å legge lista der for fremtida, spesielt siden mannfolket ditt er med på det.
Lille pusleren min.
Så konsentrert
Når vi kommer oss dit skal jeg sende mange bilder [emoji173]️Høres nydelig ut![emoji2][emoji7]
Hehe ja, vi spiser da laks hjemme da [emoji6]Skjønner godt dere styrer unna fisk![emoji12]
Hvor lenge holdt du på [emoji85]Fått rocket litt
Lenge siden så kroppen min ble helt rød
Ofte smart å legge seg tidlig [emoji6]Når er det egentlig innafor å gå og legge seg på kvelden?
Er egentlig b-menneske så virker helt crazy å skulle gjøre det i ni tida (spesielt når man alt har sovet på sofaen).
Lille pusleren min.
Så konsentrert
![]()
Han blir 2 år i midten av marsSå skjønn, gammel er han?
Første arbeidsdag gikk bra! På vei hjem. Spent hvordan mini reagerer på det.
Lille pusleren min.
Så konsentrert
![]()
Fått rocket litt
Når er det egentlig innafor å gå og legge seg på kvelden?
Er egentlig b-menneske så virker helt crazy å skulle gjøre det i ni tida (spesielt når man alt har sovet på sofaen).
Så bra det gikk bra! Ble det en fin mottagelse hjemme?![]()
Fått rocket litt