♫ Skravletråd februar ♫

Passet det ikke for noen andre?[emoji4]
Føler ikke for å blande oss inn i tvillingenes bursdag med både gutter og jenter som er planlagt og de to guttene som ellers har nå har hun ikke noe med å gjøre og da måtte vi også hatt alle 30 så rett og slett lettere å gjøre det sånn og bare lukke øynene og betale og late som ingenting, neste år er det gratis

Når er det egentlig innafor å gå og legge seg på kvelden?
Er egentlig b-menneske så virker helt crazy å skulle gjøre det i ni tida (spesielt når man alt har sovet på sofaen :D).

Føler ikke for å blande oss inn i tvillingenes bursdag med både gutter og jenter som er planlagt og de to guttene som ellers har nå har hun ikke noe med å gjøre og da måtte vi også hatt alle 30 så rett og slett lettere å gjøre det sånn og bare lukke øynene og betale og late som ingenting, neste år er det gratis
Syns det høres smart ut å betale i år for å legge lista der for fremtida, spesielt siden mannfolket ditt er med på det.

Syns det høres smart ut å betale i år for å legge lista der for fremtida, spesielt siden mannfolket ditt er med på det.
Mannen er absolutt for, det er jeg som tenker "vi skulle fått plass til dem..."

Vi har familieselskap med sikkert 20 gjester. Men da er de fleste voksne. Og vi kjenner dem. 15 jenter hvor jeg kjenner 3. Det kan ta vesentlig mer plass og styr enn 15 voksne og 5 unger. (ja. Og i denne gruppen er ofte en del foreldre tilstede....)

Skolen er fint. Hatt selskap for broren der siden han begynte på skolen. Nå sist sammen med en i klassen. Finfin løsning som vi kjører for alle ungene fremover tenker jeg (Vel fra skolealder helst)

Er egentlig b-menneske så virker helt crazy å skulle gjøre det i ni tida (spesielt når man alt har sovet på sofaen :D).
Ofte smart å legge seg tidlig [emoji6]

Om jeg legger meg 21 er jeg lys våken 02. Men om jeg legger meg 22 kan jeg fint sove til neste morgen. Rart. (Det vil si før da. Nå må jeg uansett opp å amme;)

Imorgen har jeg velferdsperm, mannen skal på sykehuset. Ikke noe alvorlig. Så jeg tar med lille På jobben, gjør litt varetelling og oppdaterer pasientlisten. Så lenge tålmodigheten hennes rekker:P

Back
Topp