Det er det altså slett ikke herAh her er det gratis i bhg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det altså slett ikke herAh her er det gratis i bhg
Det er to andre jenter i løpet av to uker. Den ene har en tvillingbror så de feirer sammen og den andre ville feire hjemmeJa, lekeland er dyrt... Ingen dere kan feire sammen med?
Dere er ikke med i en forening eller en frivilligorg. dere kan leie det igjennom? Vet i Trh. kommune, får org/lag leie kommunale enheter gratis. Og man får litt rabatt dersom man hører til skolekretsen, dersom man leier skolens lokaler. Og bhg-lokaler.
Håper uansett at det blir en fin feiring.![]()
Det er to andre jenter i løpet av to uker. Den ene har en tvillingbror så de feirer sammen og den andre ville feire hjemme
Vi kan ta det hjemme vi også. Men særlig mannen har høy betalingsvilje for å slippe å ha det hjemme.
Nei ser detDet er det altså slett ikke her
Ja.Men lekeland er vel inkludert mat?
Skjer fra tid til annen med dårlig dekning på soverommet at mobilen min kompenserer ekstra....Tror jeg allerede svarte på denne jeg...![]()
Det er en stor bhg i en stor kjedeNei ser det
Har ikke pleid å se det neiNoen her som bruker å se Anno? Ser sjeldent på tv, og har aldri sett på Anno før heller, men når det sendes fra den nyyydelige hjembyen min - ja da MÅ jeg se!![]()
Har ikke sett den, ser så lite norske program. Men kjekt å se program når det vises fra hjembyenNoen her som bruker å se Anno? Ser sjeldent på tv, og har aldri sett på Anno før heller, men når det sendes fra den nyyydelige hjembyen min - ja da MÅ jeg se!![]()
Var kommunal herDet er en stor bhg i en stor kjede
Tror det er noe annet i den bhg jeg ønsker yngste inn i, den er foreldreeid ;-)
Bra nå
Men nå må jeg ikke glemme å hente i bhg....snuppa sov ikke 10-12, vi gikk tur 11 og kom hjem 12 og hun sovnet 13 så her er jeg litt i utakt med klokka og innser at jeg pleiet hente for en halvtime siden...
Det var sommer slottet til en egyptisk konge og har lang historie, er også en stor park der nå og slottet er nå div restauranter og midt inni er det borggård med svømmebasseng (der vi hadde festen vår) [emoji7]
Veldig fint område
Så søt!
Oi. Flink!
Han er utrolig søt der han sitter, og ikke minst flink.Så skjønn![]()
Svigerfar har kjøpt fisk til middag, eneste er at snuppa vil heller ha laks og jeg unngår gjerne fisk! Så hadde han sagt ifra hadde han sluppet å kjøpe den ene fisken for vi kommer nok heller til å kjøpe noe annet idag [emoji6]
Mannen koser seg da [emoji6]
Første arbeidsdag gikk bra! På vei hjem. Spent hvordan mini reagerer på det.
Akkurat det er ikke noe problem. Den er åpen til fem.Regner med du rakk å hente[emoji4]
Vel, en ting avklart ang bursdagen til snuppa, det blir bare for henne. Skal likevel høre med skolen om den er ledig selv om det blir litt dyrt
Hva har du gjort i dag?
Lille pusleren min.
Så konsentrert
![]()