♫ Skravletråd februar ♫

Ja, lekeland er dyrt... Ingen dere kan feire sammen med?

Dere er ikke med i en forening eller en frivilligorg. dere kan leie det igjennom? Vet i Trh. kommune, får org/lag leie kommunale enheter gratis. Og man får litt rabatt dersom man hører til skolekretsen, dersom man leier skolens lokaler. Og bhg-lokaler.

Håper uansett at det blir en fin feiring. :)
Det er to andre jenter i løpet av to uker. Den ene har en tvillingbror så de feirer sammen og den andre ville feire hjemme

Vi kan ta det hjemme vi også. Men særlig mannen har høy betalingsvilje for å slippe å ha det hjemme.

Det er to andre jenter i løpet av to uker. Den ene har en tvillingbror så de feirer sammen og den andre ville feire hjemme

Vi kan ta det hjemme vi også. Men særlig mannen har høy betalingsvilje for å slippe å ha det hjemme.

Er rimelig sikker på at mannen her i huset også hadde vært enig med mannen din. ;)

Men lekeland er vel inkludert mat?
Ja.

Men det koster meg ikke 700 kr å lage pizzaboller (2-3 pakket kjøttdeig, ost og saus, godt under 200 kr, og da har vi sikkert halvparten til fryseren) ei sjokoladekake og gele og ei flaske med saft...

Ja, jeg kan bruke litt på engangsfat mm, men vi får gratis bursdagsspakke på kiwi til ti, og det fikk vi til søstra også (inntil de fyller sju år) så jeg tror vi har det vi trenger.

Skolen har vi gymsal om været er som forventet eller ute om det er snø
15 førskolejenter (og vår sønn antar jeg) på lekeland... Ikke sjangse i havet til at vi har styring på dem, eller ser halvparten av dem sammen.

Dessuten den fordyrende delen i august "hun fikk ha i lekeland, det vil jeg også!!" for ham er skolen gratis. Og det er den for henne også fra neste år

Noen her som bruker å se Anno? Ser sjeldent på tv, og har aldri sett på Anno før heller, men når det sendes fra den nyyydelige hjembyen min - ja da MÅ jeg se! :)

Noen her som bruker å se Anno? Ser sjeldent på tv, og har aldri sett på Anno før heller, men når det sendes fra den nyyydelige hjembyen min - ja da MÅ jeg se! :)
Har ikke pleid å se det nei

Har ikke sett den, ser så lite norske program. Men kjekt å se program når det vises fra hjembyen :) Så hurtigruten minutt for minutt, når det skulle forbi hjemstedet mitt, men akkurat da viste de bare baugen på hurtigruta og en musikkvideo så ble jo så snytt :shifty: :p

Last edited:
Bra nå

Men nå må jeg ikke glemme å hente i bhg....snuppa sov ikke 10-12, vi gikk tur 11 og kom hjem 12 og hun sovnet 13 så her er jeg litt i utakt med klokka og innser at jeg pleiet hente for en halvtime siden...

Regner med du rakk å hente[emoji4]

Det var sommer slottet til en egyptisk konge og har lang historie, er også en stor park der nå og slottet er nå div restauranter og midt inni er det borggård med svømmebasseng (der vi hadde festen vår) [emoji7]

Veldig fint område

Høres nydelig ut![emoji2][emoji7]

Svigerfar har kjøpt fisk til middag, eneste er at snuppa vil heller ha laks og jeg unngår gjerne fisk! Så hadde han sagt ifra hadde han sluppet å kjøpe den ene fisken for vi kommer nok heller til å kjøpe noe annet idag [emoji6]
Mannen koser seg da [emoji6]

Skjønner godt dere styrer unna fisk![emoji12]

Regner med du rakk å hente[emoji4]
Akkurat det er ikke noe problem. Den er åpen til fem.

Mer det at eldste går hjem fra skolen 15, men han har nøkkel. Jeg kom før ham da, så fornøyd med det :-)

Back
Topp