Har dere snø?Her er bare mannen ute. Skulle gjerne vært ute med barna også, men de sover dupp. Blir vel nye muligheter når de våkner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere snø?Her er bare mannen ute. Skulle gjerne vært ute med barna også, men de sover dupp. Blir vel nye muligheter når de våkner![]()
Har vi ikke prøvd på det før da? Ser jo ikke ut som om det hjelper stort [emoji14]Må stramme henne opp litt
Er det kodenavn for Donald Trump?Jeg klarer virkelig ikke Daniel Tiger...
Ønsker dere en flott dåpsdagStikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går
Wohoooo!![]()
Jeg har samla i ei uke jeg nå....Ja makan te oppførsel, jaggu godt jeg ikke har samla opp klær mens jeg har ventet for å si det sånn[emoji23]
Godt det daJeg skjønte hva du mente
Oj 5 barn hos deg i dag ja
Godt det daJeg skjønte hva du mente
Nei, det er barnetvEr det kodenavn for Donald Trump?
Er jo ikke alle som skal dras under en kam heller, du er en av som lar skravla gå, uavhengig hvem og hva.
Men nå har alle luftet seg og sitt, så da bare fortsetter vi å jobbe mot hovedmålet - å få opp skravla og antall innlegg! Maaange fine premier denne måneden!![]()
Da får dere la skravla gå videre. I dét jeg drar ut på tur, er vi på side 75 og innlegg #1495. Antar den er på over 100 og #2130 innen jeg har kommet meg på igjen.
Ha en fortsatt fin søndag så lenge!
Nei, er en barneTV serie som er ganske irriterendeEr det kodenavn for Donald Trump?
Ha ha ja du er jo det du stakkar
Mhm å det verker i hwle kroppe
Sant nokHar vi ikke prøvd på det før da? Ser jo ikke ut som om det hjelper stort [emoji14]
Hadde nyrwstein daEr jo ikke lenge siden du var syk?[emoji15]
Åh unnskyld kjære [emoji173]![]()
Det var ikke mye sovingOg der våkna småen, så da blir det nok litt til og fra for min del...