♫ Skravletråd februar ♫

Jo, men du hadde vel planlagt å stå opp da og lagt deg deretter.
Jeg trodde jeg skulle få sove til kl 7 og la meg deretter.
Våknet av at frøkna stod å ropte i trappen at hun var våken og vekket selvfølgelig Lille U
Jeg la meg vel vitende om at:
*Søndag står mannen opp med ungene
*Uansett skal snuppa ammes først, og mannen våkner ikke av den grunn
*mannen er ikke helt frisk så jeg vet ikke.

Konklusjonen ble at jeg våknet 5.30 med henne, mannen en time senere når mellomste kom.
Nå har han tatt henne med seg i dusjen, og jeg må derfor nå gå og tørke henne

Vi liker å få nye folk å bli kjent med :)

(rart hvor annerledes der er her... Sånn irl er jeg introvert og sjenert....)
Nå høres du ut som meg, men det at jeg er så utadvendt her og var her veldig mye en periode har jeg blitt mer selvsikker og utadvent IRL også, har smittet litt over

Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes ;)
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går :hilarious:
Wohoooo! :D

God natt og sov godt Shoegrl! Drøm søte drømmer så snakkes vi snart igjen ;) :sleep002

Litt forskjellig bilder. Skal lage et lite album til min mor, så da blir det endel bilder av alle barnebarna hennes og litt forskjellige fra turer vi har vært på.

Høres ut som en fin søndag dere skal ha det :) Snill mann du har da som gir deg footrub :) Her er jeg ikke så glad i å bli massert, men blir "tvang" av og til hvis jeg har vondt noen plass :D

Go'morgen! Håper du sovnet etterhvert du også og fikk sovet godt. :)

Så hyggelig dere skal lage et fotoalbum til moren din! :D Er det anledning morsdag, noe annet eller bare sånn allikevel? Kan se for meg at hun blir glad. :)

Ja, mannen min er god. :) Overraskende nok, så sover han faktisk ennå! Og HAN er A-menneske delux, sånn type PLAGSOMT A! Men han er sikkert trøtt og sliten, så får bare sove ut. :) Det er jo tross alt sunday=funday! ;)

Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går :hilarious:

Håper dere får en fin dåp - blir nok verdt alt slitet, så får du slappe godt av og hente deg inn når alt er overstått. Kos dere! :D

Masse lykke til, dette kommer til å gå så bra

God søndag :) her har vi hvert våkne i noen timer allerede, småen gretten og burde lagt seg. Men sove skal han ikke, og det samme sier hosten hans [emoji14]

Lykke til! :happy::happy::happy::happy:
Går sikkert kjempefint, prøv å kos deg du også;)

God søndag :) her har vi hvert våkne i noen timer allerede, småen gretten og burde lagt seg. Men sove skal han ikke, og det samme sier hosten hans [emoji14]
God søndag til dere også.
Her har vi også vært i gang noen timer.
Her våknet frøkna av hoste kl 05:30 og var helt klar til å starte dagen.
Jeg var ikke like enig

Back
Topp