Vi liker å få nye folk å bli kjent medDet hadde vært supert
(rart hvor annerledes der er her... Sånn irl er jeg introvert og sjenert....)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg la meg vel vitende om at:Jo, men du hadde vel planlagt å stå opp da og lagt deg deretter.
Jeg trodde jeg skulle få sove til kl 7 og la meg deretter.
Våknet av at frøkna stod å ropte i trappen at hun var våken og vekket selvfølgelig Lille U
Nå høres du ut som meg, men det at jeg er så utadvendt her og var her veldig mye en periode har jeg blitt mer selvsikker og utadvent IRL også, har smittet litt overVi liker å få nye folk å bli kjent med
Egentlig litt godt å høreNår sant skal sies var det lite hopp her og
Det er virkelig ikke min greie heller!Jeg klarer virkelig ikke Daniel Tiger...
Men de to yngste derimot, de elsker den...Det er virkelig ikke min greie heller!
Mellomste herMen de to yngste derimot, de elsker den...
Og våre mellomste er vel cirka på samme alderMellomste her

God natt og sov godt Shoegrl! Drøm søte drømmer så snakkes vi snart igjen![]()
![]()
Litt forskjellig bilder. Skal lage et lite album til min mor, så da blir det endel bilder av alle barnebarna hennes og litt forskjellige fra turer vi har vært på.
Høres ut som en fin søndag dere skal ha detSnill mann du har da som gir deg footrub
Her er jeg ikke så glad i å bli massert, men blir "tvang" av og til hvis jeg har vondt noen plass
![]()
Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går
Wohoooo!![]()
Vi liker å få nye folk å bli kjent med![]()
Masse lykke til, dette kommer til å gå så braStikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Minstemann skal døpes i dag, jeg har fått 5 timer med søvn i natt (fordelt på 3 økter pga amming) og jeg er fortsatt kjempesliten etter all forberedinga og pyntinga i går
Wohoooo!![]()
Ja. De er jo detOg våre mellomste er vel cirka på samme alder![]()
Når sant skal sies var det lite hopp her og
Ikke akkurat noe hopping her, men våken fra 5.30

Lykke til!Stikker bare hodet innom og håper på noen "lykke til" med mange smilefjes
Wohoooo!![]()

God søndag til dere også.God søndagher har vi hvert våkne i noen timer allerede, småen gretten og burde lagt seg. Men sove skal han ikke, og det samme sier hosten hans [emoji14]