Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. God bedring til de sykeSyk mann, sykt barn.... lei sykdom [emoji30]
Ta med mobilen på doJepp, bør kanskje få opp tempet her.
Har ikke akkurat vært "gamle dager" her den siste tiden.
En gang i tiden kunne man ikke gå på do uten at det var blitt skravler 3-4 sider
Tror vi må slutte å tenke på "den gsng" og heller fokusere på NÅDengang da...
Jo hatt en fin dag, liten handletur ute, kjøpt et par plagg på salg. Hatt sol i hele dag, så var godt å komme seg ut littDu da? Kjekt med foreldrene dine på besøk med kake?
![]()
*Google quiche Lorraine*![]()
Det er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre ogsåVi er fire, så 230 hver da ;-)
Veldig god og veldig enkelt å lage. Blir så inspirert av Masterchef Australia, så har lært litt derfra også med matlaging og forskjellige retter.Oooh! Det er den ja! Visste ikke den het, det den heter.Men den er god ja!
Vi gjorde unna litt matinnkjøp i morrest, før vi gikk oss en lang tur. Deretter kom foreldrene mine ja, med kake!Veldig koselig og godt for en kakemons.
Så ble det pai og chill, før mannen og jeg køyet tidlig, fordi JEG var trøtt... Endte med at jeg sitter her våken, mens mannen og hunden snorker høylydte her.
Får bare håpe jeg blir så trøtt at jeg sovner snart jeg også, tross øredøvende snorking fra begge kanter. Godt da å ha BV og deg i mellomtiden!
![]()
God natt og sov godtGod natt folkens
Veldig god og veldig enkelt å lage. Blir så inspirert av Masterchef Australia, så har lært litt derfra også med matlaging og forskjellige retter.
Fin dag idag dere også ja, kjekt med sånne helgeHåper det stilner snart ved siden av deg så du sovner du også
![]()
God natt folkens
Det kan man virkelig haJada, man kan da ha en ganske fin dag UTEN lyskestrekk også.![]()
Hunden flyttet seg til motsatt side, så da blir det bare fra den ene siden hvertfall.
Har dere noen koselige søndagsplaner da?
Ikke helt alene endaLa virkelig alle seg?!? Er jeg forlatt helt alene, i natten...?
Det kan man virkelig ha
Ingen store planer for morgendagen, finne noen bilder til å printe ut, kanskje ta et godt og varmt bad for lyskestrekkenDere da?

Ikke helt alene enda![]()

Litt forskjellig bilder. Skal lage et lite album til min mor, så da blir det endel bilder av alle barnebarna hennes og litt forskjellige fra turer vi har vært på.Yay! Du hadde ikke forlatt meg ennå. Jeg er ikke alene!
Åh, hva slags bilder da? Skal de brukes til noe spesielt?
Vi blir vel å gå lang tur, skal grille i fjæra (to meter fra inngangsdøra) eller i skogen på tur. Kommer litt an på når vi kommer oss ut, om det blir før lunsj eller etter.
Og siden du snakket om bad, så blir det vel så vi setter oss i spabadet vi også etter tur.Mannen skal vel sikkert se kamp, kjenner jeg han rett. Og da blir min daglige footrub TO timer langt!! Èn for for hver omgang!!
![]()
God natt og sov godt Shoegrl! Drøm søte drømmer så snakkes vi snart igjenUff, nå klarer jeg ikke mer...
Natta, MiniU80. Sov godt, så "snakket" vi sikkert i morgen.![]()

Tror de henger i vanen fra at det har vært i helga, for det var rart synes jegVi feiree det på selve dagen vi