♫ Skravletråd februar ♫

Jo hatt en fin dag, liten handletur ute, kjøpt et par plagg på salg. Hatt sol i hele dag, så var godt å komme seg ut litt :) Du da? Kjekt med foreldrene dine på besøk med kake? ;)

*Google quiche Lorraine* ;)

Oooh! Det er den ja! Visste ikke den het, det den heter. :P Men den er god ja! :)

Vi gjorde unna litt matinnkjøp i morrest, før vi gikk oss en lang tur. Deretter kom foreldrene mine ja, med kake! ;) Veldig koselig og godt for en kakemons. :P Så ble det pai og chill, før mannen og jeg køyet tidlig, fordi JEG var trøtt... Endte med at jeg sitter her våken, mens mannen og hunden snorker høylydte her. :confused: Får bare håpe jeg blir så trøtt at jeg sovner snart jeg også, tross øredøvende snorking fra begge kanter. Godt da å ha BV og deg i mellomtiden! :)

Oooh! Det er den ja! Visste ikke den het, det den heter. :p Men den er god ja! :)

Vi gjorde unna litt matinnkjøp i morrest, før vi gikk oss en lang tur. Deretter kom foreldrene mine ja, med kake! ;) Veldig koselig og godt for en kakemons. :p Så ble det pai og chill, før mannen og jeg køyet tidlig, fordi JEG var trøtt... Endte med at jeg sitter her våken, mens mannen og hunden snorker høylydte her. :confused: Får bare håpe jeg blir så trøtt at jeg sovner snart jeg også, tross øredøvende snorking fra begge kanter. Godt da å ha BV og deg i mellomtiden! :)
Veldig god og veldig enkelt å lage. Blir så inspirert av Masterchef Australia, så har lært litt derfra også med matlaging og forskjellige retter.

Fin dag idag dere også ja, kjekt med sånne helge :) Håper det stilner snart ved siden av deg så du sovner du også ;)

Veldig god og veldig enkelt å lage. Blir så inspirert av Masterchef Australia, så har lært litt derfra også med matlaging og forskjellige retter.

Fin dag idag dere også ja, kjekt med sånne helge :) Håper det stilner snart ved siden av deg så du sovner du også ;)

Jada, man kan da ha en ganske fin dag UTEN lyskestrekk også. :P ;)

Hunden flyttet seg til motsatt side, så da blir det bare fra den ene siden hvertfall. :P

Har dere noen koselige søndagsplaner da?

Jada, man kan da ha en ganske fin dag UTEN lyskestrekk også. :p ;)

Hunden flyttet seg til motsatt side, så da blir det bare fra den ene siden hvertfall. :p

Har dere noen koselige søndagsplaner da?
Det kan man virkelig ha :p

Ingen store planer for morgendagen, finne noen bilder til å printe ut, kanskje ta et godt og varmt bad for lyskestrekken :D Dere da?

Det kan man virkelig ha :p

Ingen store planer for morgendagen, finne noen bilder til å printe ut, kanskje ta et godt og varmt bad for lyskestrekken :D Dere da?

Yay! Du hadde ikke forlatt meg ennå. Jeg er ikke alene! :happy093

Åh, hva slags bilder da? Skal de brukes til noe spesielt? :)

Vi blir vel å gå lang tur, skal grille i fjæra (to meter fra inngangsdøra) eller i skogen på tur. Kommer litt an på når vi kommer oss ut, om det blir før lunsj eller etter.

Og siden du snakket om bad, så blir det vel så vi setter oss i spabadet vi også etter tur. :) Mannen skal vel sikkert se kamp, kjenner jeg han rett. Og da blir min daglige footrub TO timer langt!! Èn for for hver omgang!! :P

Yay! Du hadde ikke forlatt meg ennå. Jeg er ikke alene! :happy093

Åh, hva slags bilder da? Skal de brukes til noe spesielt? :)

Vi blir vel å gå lang tur, skal grille i fjæra (to meter fra inngangsdøra) eller i skogen på tur. Kommer litt an på når vi kommer oss ut, om det blir før lunsj eller etter.

Og siden du snakket om bad, så blir det vel så vi setter oss i spabadet vi også etter tur. :) Mannen skal vel sikkert se kamp, kjenner jeg han rett. Og da blir min daglige footrub TO timer langt!! Èn for for hver omgang!! :p
Litt forskjellig bilder. Skal lage et lite album til min mor, så da blir det endel bilder av alle barnebarna hennes og litt forskjellige fra turer vi har vært på.

Høres ut som en fin søndag dere skal ha det :) Snill mann du har da som gir deg footrub :) Her er jeg ikke så glad i å bli massert, men blir "tvang" av og til hvis jeg har vondt noen plass :D

Uff, nå klarer jeg ikke mer... :talk020

Natta, MiniU80. Sov godt, så "snakket" vi sikkert i morgen. :sleep011
God natt og sov godt Shoegrl! Drøm søte drømmer så snakkes vi snart igjen ;) :sleep002

Back
Topp