Vi er fire, så 230 hver da ;-)Egentlig så har jeg ikke tid (som vanlig), men kan hende jeg klarer å rydde plass til litt skravletid, dog 300 innleg i løpet av morgendagen vil jeg nok ikke klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er fire, så 230 hver da ;-)Egentlig så har jeg ikke tid (som vanlig), men kan hende jeg klarer å rydde plass til litt skravletid, dog 300 innleg i løpet av morgendagen vil jeg nok ikke klare
Man lærer seg det.Da mistet jeg nesten motivasjonen. Gikk liksom ikke Ann å følge med på en samtale... men nå er det litt for stille igjen...
Mellomting er fintDa mistet jeg nesten motivasjonen. Gikk liksom ikke Ann å følge med på en samtale... men nå er det litt for stille igjen...
Bør faktisk det. Bare få med litt folkDersom man klarer å mobilisere burde det gå greit
Gjort det før..Dengang da...
Jo fler, jo bedreVi er fire, så 230 hver da ;-)
Man lærer seg det.
Når det er den farten er det ofte en 5-10 emner det snakkes om.
Trikset er å konsentrere seg om en 2-3 stykker og drite i resten...
Kaotisk i begynnelsen, men etter litt trening så går det helt greit
På det mest hektiske følger jeg gjerne bare varsel. På pc. Åpner dem i faner. Da hopper jeg automatisk over de samtalene jeg ikke er med i. Og praktisk når jeg er sånn superaktiv i flere tråder.Man lærer seg det.
Når det er den farten er det ofte en 5-10 emner det snakkes om.
Trikset er å konsentrere seg om en 2-3 stykker og drite i resten...
Kaotisk i begynnelsen, men etter litt trening så går det helt greit
Mellomting er fint
Om vi får det livet igjen vet jeg ikke. Men mer enn dette skal vi klare daGjort det før..
Kan klare det igjen--
Vet du om RonjaR jobber i morgen?Bør faktisk det. Bare få med litt folk
Ronja håper jeg. Og klatremus. Hvem flere?
Savner den tiden men hadde ikke klart å henge med om detvar sånn nåJepp, bør kanskje få opp tempet her.
Har ikke akkurat vært "gamle dager" her den siste tiden.
En gang i tiden kunne man ikke gå på do uten at det var blitt skravler 3-4 sider
Vet du om RonjaR jobber i morgen?
(Og jeg som skulle strikke)
Håper vi også kommer ossHåper de kommer seg til i morgen... men begge la seg med feber i kveld [emoji855]
Andre her er flinkereHaha! Du er jo relativt godt trent [emoji12]
Det er det så absoluttSom er usedvanlig lavt....
Savner den tiden men hadde ikke klart å henge med om detvar sånn nå
Nei. Jeg har ikke oversikt over henne for tidenVet du om RonjaR jobber i morgen?
(Og jeg som skulle strikke)
Baby-teppe til baby som allerede er en 3 uker og som jeg burde ha ferdig til torsdag....Strikke får vente [emoji13]