Ha ha stemmer det , det har hun sagt i lang tidTja jeg er litt usikker på hva jeg mener om RonjaR, hu har flere ganger sagt hu skal komme og ta klærne mine. Men nå har jeg 2 fulle stativer igjen og ingen RonjaR til å brette de altså[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha stemmer det , det har hun sagt i lang tidTja jeg er litt usikker på hva jeg mener om RonjaR, hu har flere ganger sagt hu skal komme og ta klærne mine. Men nå har jeg 2 fulle stativer igjen og ingen RonjaR til å brette de altså[emoji12]
Takk for detAu da[emoji15] god bedring!
Må ikke løpe![]()
Det er så kjedelig, savner en skikkelig vinter med stabilt vinterværSamme som her da![]()
Tror også jeg har gått glipp av denDen tråden har jeg gått glipp av[emoji4]
Kan du dytte den opp? Eller kan jeg lete selv[emoji12]
Jeg er opptatt av at vi skal kunne ha det koselig her inne og unngå sure miner.. [emoji4]
Ante ikke at så mange følte det slik!
Ha ha ja det er detDet er vanskelig å svare deg bestandig ;-)
Den tråden har jeg også gått glipp avDen tråden har jeg gått glipp av[emoji4]
Kan du dytte den opp? Eller kan jeg lete selv[emoji12]
Jeg er opptatt av at vi skal kunne ha det koselig her inne og unngå sure miner.. [emoji4]
Ante ikke at så mange følte det slik!
Er det jeg har sagt hele tiden.
Riktignok må jeg ut en liten tur snart, men blir ikke så lenge borte, og så må jeg få strikket litt og trent i dag samt lage pizza
Ja makan te oppførsel, jaggu godt jeg ikke har samla opp klær mens jeg har ventet for å si det sånn[emoji23]Ha ha stemmer det , det har hun sagt i lang tid
He he men jeg er jo kengu å de hopperSier du som hopper?![emoji23]
Vi må kaste henne ut fra trådenJa makan te oppførsel, jaggu godt jeg ikke har samla opp klær mens jeg har ventet for å si det sånn[emoji23]
Mhm det gjør jeg ogsåDet er så kjedelig, savner en skikkelig vinter med stabilt vintervær![]()
Haha ja det syntes jeg virkelig [emoji14]Vi må kaste henne ut fra tråden![]()
Jeg skjønte hva du menteDen tråden har jeg også gått glipp av
Og trives virkelig ikke med et slikt stempel. Det føles feil.
Og særlig at det innlegget jeg skrev som fikk svar fra Tamara brukes som.bevis på at jeg er ekskluderende. Når det altså var en trøtt tall-fanatiker som bare måtte ha noen tall å regne med.
He he ja kan ikke ha det sånnHaha ja det syntes jeg virkelig [emoji14]
Men nå nærmer det seg heller vår, så får vi nyte en fin vår med masse fine fargerMhm det gjør jeg også
Ja sant detMen nå nærmer det seg heller vår, så får vi nyte en fin vår med masse fine farger![]()
Nei det går virkelig ikke ann altså [emoji14]He he ja kan ikke ha det sånn
Rolig dag her også[emoji4]
Noen er ute, noen er inne[emoji4]
Må stramme henne opp littNei det går virkelig ikke ann altså [emoji14]