Skravletråd

Aah jeg sprekker snart av all utolmodigheten som river inni meg [emoji21] har så lyst til å fortelle gud og enhvermann at vi er gravide! Sist gikk det helt fint og vente leeeeenge før vi sa noe, men nå så bare sitrer jeg av lyst til å fortelle alle og syns ikke dagene kan gå fort nok til at vi føler vi kan fortelle [emoji23]

Aah jeg sprekker snart av all utolmodigheten som river inni meg [emoji21] har så lyst til å fortelle gud og enhvermann at vi er gravide! Sist gikk det helt fint og vente leeeeenge før vi sa noe, men nå så bare sitrer jeg av lyst til å fortelle alle og syns ikke dagene kan gå fort nok til at vi føler vi kan fortelle [emoji23]

Hah samme her! [emoji33] har vurdert å skrive det i panna [emoji23][emoji23] hahah stakkars samboeren min klør i fingrene etter å fortelle det til foreldrene sine, men jeg har insistert på å vente litt til :p jeg føler de er sånn som kommer til å nevne det til hele slekta si om vi forteller det nå [emoji28]

Haha [emoji6] kjenner meg igjen den i å sovne på sofaen [emoji5]

Har ingen gode ideer til hvorfor ikke drikke, da jeg svært sjeldent drikker selv. Så her blir folk faktisk mer overrasket om jeg drikker [emoji85]
Er egentlig ganske behagelig å sovne på sofaen altså - men flyttet meg opp i senga likevel :)

Nja, drikker ikke så mye selv - men har alltid tatt et glass vin til maten. Tenker jeg får late som jeg nipper og heller helle over i glasset til sidemannen :D

Hva med å skylde på uvi? At den er så kraftig at det er veldig viktig at du ikke drikker for at antibiotikaen skal funke :) uvi synes jo ikke!
Kunne sikkert skyldt på antibiotika, men da burde jeg ha tenkt på det noe i forveien [emoji14] sa ingenting da jeg ikke var sikker på å få positiv på torsdag [emoji14] hehe

Har dere fått med dere at vi kjører en konkurranse nå i februar?

Det er om å gjøre å skravle mest mulig for å komme på topp 100 listen for å vinne flotte premier :)

Tråd om dette ligger festet på topp :) Er det noe der du ønsker å vinne?
Jaaaa! Liker at topp100 er tilbake :D

Er egentlig ganske behagelig å sovne på sofaen altså - men flyttet meg opp i senga likevel :)

Nja, drikker ikke så mye selv - men har alltid tatt et glass vin til maten. Tenker jeg får late som jeg nipper og heller helle over i glasset til sidemannen :D
Det var en god ide [emoji5] du må ha en god firmafest [emoji5] selv så skal jeg jobbe idag [emoji5]

Jaaaa! Helt enig. Med første så sa vi ingenting før etter oul, denne gangen tror jeg nok det blir før [emoji14]

Har valgt oss ut en venn hver som har fått vite - bare så vi har noen å dele med (spesielt for min del, når jeg føler jeg har snakket for mye spiresnakk til mannen :P)

Tenkte for time siden at jeg ikke følte meg trøtt. Våknet på sofaen to episoder av flash senere [emoji14]

I morgen er det opp tidlig, firmafest. Får finne på en eller annen grunn til å ikke drikke til middag og etter [emoji14]
Kos deg på fest [emoji4]

Kjenner meg igjen så alt for godt [emoji14] er akkurat lik

Helt greit det da :)
Har en venninne som jobber til 20 i dag, synes den er kjedelig:/
Uff ja, det hadde vært veldig kjedelig.. så der er jeg glad for at jeg styrer tidene mine selv [emoji5]

Flexitid er jo å greit da [emoji1]
Ja - greit å spare opp plusstid og kunne avspasere. Før ungen, så hadde jeg 35t i pluss, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av timene. Nå er jeg sånn akkurat o balanse - hvis jeg klarer å komme tidligere en dag, så bruker jeg de gjerne med en gang og går tidlig samme uken. Kjekt å kunne være med på å hente i bhg en gang i blant ^^

Ja - greit å spare opp plusstid og kunne avspasere. Før ungen, så hadde jeg 35t i pluss, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av timene. Nå er jeg sånn akkurat o balanse - hvis jeg klarer å komme tidligere en dag, så bruker jeg de gjerne med en gang og går tidlig samme uken. Kjekt å kunne være med på å hente i bhg en gang i blant ^^
Sikkert veldig greit nå å kunne regulere dagene sånn [emoji5] har han gått lenge i barnehagen? [emoji5]

Noen som har en god oppskrift på hjemmelaget marsipan? [emoji14] jeg fikk cravings i går kveld og har drømt om marsipaner og krig i natt
Mandelmel
Sukrinmelis
Eggehvite

Bland sammen til det smaker som du vil [emoji1] en eggehvite. Rundt 80/90g Sukrinmelis pleier jeg å bruke også heller jeg på mandelmel til jeg syns det ikke er for tørr konsistens, men ikke bløt nok til å være klissete!

Back
Topp