Plutselig var buksa full av blod

Masse lykke til i morgen :) blør det mye enda? Går det bra med deg?

Masse lykke til i morgen :) blør det mye enda? Går det bra med deg?
Takk! Jeg tror det har gitt seg. Og at det bare var det som fosset ut for noen timer siden og så stoppet like fort som det kom.
Hvordan går det med deg?
Jeg ligger nå her på sofaen og er utålmodig etter å få komme meg til legen i morgen. Om ikke de kan sjekke med ul apparatet der ringer jeg VOLVAT eller noe. MÅ finne ut av det før jeg begynner på jobb kvart over tolv!

Huff, så skremmende! Håper det er uskyldig! Lykke til hos lege

Huff
Masse lykke til i morgen [emoji173]

Masse lykke til!
Håper virkelig du får positive svar i morra ;)

Lykke til! Håper det viser seg å være helt uskyldig :)

Masse lykke til hos legen! Jeg har troen på at dette går helt fint :)

Hvordan går det? Håper alt er bra :)

Helsesekretæren ville egentlig ikke gi meg time i det hele tatt siden det jo ikke var noe å gjøre uansett dersom det gikk galt. Men fikk til slutt time til ul i morgen. Så får bare vente. Jeg blødde verken i går kveld eller i dag, så det hele varte jo bare en halvtimes tid. Håper sånn der vsr gått fint!!!

Helsesekretæren ville egentlig ikke gi meg time i det hele tatt siden det jo ikke var noe å gjøre uansett dersom det gikk galt. Men fikk til slutt time til ul i morgen. Så får bare vente. Jeg blødde verken i går kveld eller i dag, så det hele varte jo bare en halvtimes tid. Håper sånn der vsr gått fint!!!
Så godt du fikk deg time i morgen da.
Helsesekretæren burde jo forstå at det hjelper mye på psyken å få en time til ul da. Selv om de ikke kan gjøre no som de sier, så er det jo bedre å kunne få bekreftet om ting er som det skal eller ikke. Krysser alt jeg har for deg her [emoji173] Masse lykke til [emoji9]

Så godt du fikk deg time i morgen da.
Helsesekretæren burde jo forstå at det hjelper mye på psyken å få en time til ul da. Selv om de ikke kan gjøre no som de sier, så er det jo bedre å kunne få bekreftet om ting er som det skal eller ikke. Krysser alt jeg har for deg her [emoji173] Masse lykke til [emoji9]
Ja, det bør jo ikke være særlig vanskelig å forstå! [emoji4]
Pluss at dersom det var en sa, så har det ikke kommet noe ut, og det er jo også litt greit å holde styr på.
Og takk for støtte[emoji4][emoji4][emoji173]

Ja, det bør jo ikke være særlig vanskelig å forstå! [emoji4]
Pluss at dersom det var en sa, så har det ikke kommet noe ut, og det er jo også litt greit å holde styr på.
Og takk for støtte[emoji4][emoji4][emoji173]
Er dessverre ikke alle som har hue på rett sted bestandig [emoji52] Nei, godt det ordnet seg med time til slutt [emoji4]

Bare hyggelig å kunne bidra med litt støtte [emoji173]

Back
Topp