Plutselig var buksa full av blod

Jaaa, baby lever! [emoji173] Fosteret var der til tross for at fastlegen mente jeg hadde blødd det ut. Vi hørte hjertelyd og hele pakka. Men jeg ble satt tilbake nesten 2 uker! Jeg skjønner ikke hvordan det går an, sånn fysisk, meen ja. Nå er jeg glad for at jeg fulgte magefølelsen og ikke hørte på legen min.
Så godt å høre :)

Jaaa, baby lever! [emoji173] Fosteret var der til tross for at fastlegen mente jeg hadde blødd det ut. Vi hørte hjertelyd og hele pakka. Men jeg ble satt tilbake nesten 2 uker! Jeg skjønner ikke hvordan det går an, sånn fysisk, meen ja. Nå er jeg glad for at jeg fulgte magefølelsen og ikke hørte på legen min.
Hurra! :D

Hva sa de til at de var to uker kortere? Kan det passe med sen el?

Åååh, gratulerer [emoji16][emoji16] elsker slike solskinnshistorier [emoji173]️ Sååå glad på deres vegne [emoji4]

Så fantastisk [emoji173]

Hurra! :D

Hva sa de til at de var to uker kortere? Kan det passe med sen el?
Nei, ikke egentlig. El 15 eller 16 des. Og etter 18 hadde vi ikke sex en gang for min mor kom på julebesøk og dro ikke før rett før nyttår[emoji12]

Åh det var så godt å høre og bra at du fulgte magefølelse [emoji173][emoji173] Nå får du slappe av litt og ta det bare med ro [emoji4]
Weee [emoji2][emoji2]

Så godt å høre! Hurra! Nesten så jeg ville sendt bildet til fastlegen og sagt "hva var det jeg sa!" Bare for å understreke hvor tullete han var! Tenkt å påføre en allerede engstelig gravid kvinne enda mer engstelse. Burde skamme seg!

Så godt å høre! Hurra! Nesten så jeg ville sendt bildet til fastlegen og sagt "hva var det jeg sa!" Bare for å understreke hvor tullete han var! Tenkt å påføre en allerede engstelig gravid kvinne enda mer engstelse. Burde skamme seg!
Ja, jeg skal skrive til ham i morgen og si det[emoji4][emoji4]

Sniker fra september 2016. Helsesekretærer har rett med at man ikke tar ul så tidlig på et legekontor. Jeg tok første ul hos legen da jeg var i uke 12, og da var det såvidt man så noe :p Ul apparatet er der for kontroller senere i svangerskapet, og ikke for å finne et lite foster. Derimot var det veldig frekt av legesekretæren å uttrykke seg på den måten! Jeg hadde blødninger fra uke 7-9 og da gikk jeg til privat jordmor for ultralyd- med mye bedre utstyr, og det var ingen problem å se fosteret på utvendig. Å gå til legen så tidlig er nesten mer skremmende enn behjelpelig, så godt du fikk sjekket det et ordentlig sted. At du er satt tilbake 2 uker kan også være tilfeldig da det er så lett å bomme på målene så tidlig. Jeg hadde selv el 15 desember 2015, så var like langt som deg bare et år før, og hvis du ble målt til to uker tidligere skulle ikke hjertet ha begynt å slå sånn teknisk sett(?). Så jeg tror alt er bra :)

Back
Topp