Krysser fingrene for deg i morgen [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm...jeg vet rett og slett ikke. Og legen visste ikke heller. Jeg fikk kun utvendig ul (ble veldig overrasket, for forventet innvendig siden det er så tidlig) og legen kunne ikke se noe. Eller, som han sa: det ser ut som det ligger en ting nedi der, men jeg er ikke sikker.
Han kunne hvertfall ikke høre hjertelyd med doppler og det hadde jeg ikke ventet heller. Skal tilbake for hcg blodprøve i morgen pluss ny (utvendig) ul på mandag. Selv om jeg bare har lyst på innvendig nå.
Har han bare utvendig ul?Hmm...jeg vet rett og slett ikke. Og legen visste ikke heller. Jeg fikk kun utvendig ul (ble veldig overrasket, for forventet innvendig siden det er så tidlig) og legen kunne ikke se noe. Eller, som han sa: det ser ut som det ligger en ting nedi der, men jeg er ikke sikker.
Han kunne hvertfall ikke høre hjertelyd med doppler og det hadde jeg ikke ventet heller. Skal tilbake for hcg blodprøve i morgen pluss ny (utvendig) ul på mandag. Selv om jeg bare har lyst på innvendig nå.
Kan du ikke ta kontakt med noen privat? Så slipper du å lure... Er ikke sikkert det er så mye hjelp i utvendig så tidlig nei. Krysser fortsatt fingre og tær og alt og satser på at alt er bra [emoji3][emoji108]Hmm...jeg vet rett og slett ikke. Og legen visste ikke heller. Jeg fikk kun utvendig ul (ble veldig overrasket, for forventet innvendig siden det er så tidlig) og legen kunne ikke se noe. Eller, som han sa: det ser ut som det ligger en ting nedi der, men jeg er ikke sikker.
Ja, han har kun utvendig. I tillegg lærte han det for bare 3-4 måneder siden, så han har ikke den lange erfaringen heller.Har han bare utvendig ul?
Fikk beskjed på fertilitetsklinikken at de brukte kun innvendig når det var så tidlig.
Jo, jeg bør vel det. Rart jeg ikke fikk henvisning i dag, bare, men jeg ble så apatisk at jeg glemte alt der og da.Kan du ikke ta kontakt med noen privat? Så slipper du å lure... Er ikke sikkert det er så mye hjelp i utvendig så tidlig nei. Krysser fortsatt fingre og tær og alt og satser på at alt er bra [emoji3][emoji108]
Kom på en ting.. Vet ikke om det har noe å si i dette tilfellet, men vet at når de setter inn egg ved ivf er det en fordel med full blære. De bruker utvendig ul og da er det vist lettere å se livmor.Hmm...jeg vet rett og slett ikke. Og legen visste ikke heller. Jeg fikk kun utvendig ul (ble veldig overrasket, for forventet innvendig siden det er så tidlig) og legen kunne ikke se noe. Eller, som han sa: det ser ut som det ligger en ting nedi der, men jeg er ikke sikker.
Joo, han sa at jeg burde ha full blære når jeg kommer på mandag[emoji4]Kom på en ting.. Vet ikke om det har noe å si i dette tilfellet, men vet at når de setter inn egg ved ivf er det en fordel med full blære. De bruker utvendig ul og da er det vist lettere å se livmor.
Vet ikke om det er relevant i dette tilfellet, men kunne jo være verdt ett forsøk?
Håper det gjør susen da [emoji4] [emoji173]Joo, han sa at jeg burde ha full blære når jeg kommer på mandag[emoji4]