Shhhh
Betatt av forumet
Ja, men hun sa det som svar på at jeg hadde snakket med kvinneklinikken og de sa jeg kunne komme dit, MEN jeg trengte en henvisning. Så jeg spurte etter henvisning og det var da hun begynte å protestere. I og med at jeg sa det var bedre å dra dit og få en gynekologisk ul i stedet for en utvendig som jeg allerede hadde fått hos legen. Og nei, det kunne jeg ikke, for man tok ikke gynekologisk ul så tidlig.Sniker fra september 2016. Helsesekretærer har rett med at man ikke tar ul så tidlig på et legekontor. Jeg tok første ul hos legen da jeg var i uke 12, og da var det såvidt man så noe [emoji14] Ul apparatet er der for kontroller senere i svangerskapet, og ikke for å finne et lite foster. Derimot var det veldig frekt av legesekretæren å uttrykke seg på den måten! Jeg hadde blødninger fra uke 7-9 og da gikk jeg til privat jordmor for ultralyd- med mye bedre utstyr, og det var ingen problem å se fosteret på utvendig. Å gå til legen så tidlig er nesten mer skremmende enn behjelpelig, så godt du fikk sjekket det et ordentlig sted. At du er satt tilbake 2 uker kan også være tilfeldig da det er så lett å bomme på målene så tidlig. Jeg hadde selv el 15 desember 2015, så var like langt som deg bare et år før, og hvis du ble målt til to uker tidligere skulle ikke hjertet ha begynt å slå sånn teknisk sett(?). Så jeg tror alt er bra![]()
Men ja, han jeg var hos til slutt tok bare ett mål fra én vinkel, så forhåpentligvis er det bare han som bommet litt[emoji12] Men mulig jeg er 4-5 dager bak hvertfall[emoji4]