Hvilke symptomer har dere?

Huff, håper det ikke er det! Skal til kiropraktor neste torsdag (går dit jevnlig) og da forteller jeg det til henne tror jeg. Så får jeg se hva hun sier... Hun har også spesialkompetanse på gravide :)
 
Kvalmen begynner å komme snikende nå. Skulle sette inn i oppvaskmaskinen men syns den stinka så brakk meg litt. Kvalmen gav seg da jeg gikk ut fra kjøkkenet :)

Jeg får sånn kvalmekule når jeg gir tørrfôr til bikkjene! Ugh! Og de vitaminene jeg tar er helt grusomme. Brekker meg. Og jeg er vanligvis ikke sånn i det hele tatt. Jeg jobber jo bla med avløp på jobben, så er vant med dritt og lort.
 
Jeg får sånn kvalmekule når jeg gir tørrfôr til bikkjene! Ugh! Og de vitaminene jeg tar er helt grusomme. Brekker meg. Og jeg er vanligvis ikke sånn i det hele tatt. Jeg jobber jo bla med avløp på jobben, så er vant med dritt og lort.
Det er jo ikke så rart for vi er jo gravide :D *happy*:) Med førstemann klarte jeg ikke gi katta mat :eek: om ikke samboer var hjemme og jeg hadde besøk måtte besøket værsågod fòre katta :p
 
Ikke så mange synptomer her. Vonde pupper når jeg ligger på magen f.eks men eller ikke mye murringer lenger. Og ikke kvalm. Var ikke spesielt kvalm med guttene heller.
 
Jeg er små svimmel til tider. Kommer brått og blir nesten like fort borte. Var sånn sist jeg var gravid også. Da besvimte jeg på jobben mens jeg var ute å losset, kjører lastebil, så ble sykemeldt med engang og fikk ikke lov til å kjøre bil på 5 uker. Håper ikke det blir like ille denne gangen. Ellers er jeg utrolig trøtt og ser hele tiden fram til at det skal bli kvelden igjen så jeg kan legge meg. Litt mensenmurringer og stikkinger i magen. Men det er vel bare tegn på at det er en liten huleboer som øker huset sitt litt❤
 
Ikke så mye symptomer her. Men hadde nesten ikke symptomer med jenta mi heller :) Har litt murringer nederst i magen og i korsryggen. Vært sinnsykt trøtt i noen dager nå, men usikker på om det er pga. lite søvn etter nattevakt eller om det er på grunn av graviditeten. Også syyykt trøtt når jeg er på nattevakt! Slitsomt :/
 
Ømme boobs, også er jeg så sint.. Lunta er så kort at det er skummelt :p Litt kjedelig, men jeg prøver og ta meg i det :p
 
Oi, i dag var lunta mi kort. Kom hjem sliten og ettersom jeg kom hjem 10 minutter før gubben tok jeg alle de rutinene vi har når vi kommer hjem. Han begynte å surre med noe ølflasker han skulle ha av etiketten på for ølbrygging. Og jeg fant på middag, handla, ordna bikkjer, laga middag... Jeg sto å rørte i grytene og røyken sto ut av ørene på meg, mens han sto i veien på kjøkkenet og og tok hele vasken med de dusteflaskene sine... Haha, mulig å bli så sint!? Og bikkjene oppførte seg om idioter!! Haha, bare å gå å legge seg her ja...
 
Egentlig få symptomer :DStørre bryst og mage (høres rart ut så tidlig med mage, men når jeg tidligere har hatt oppblåst mage eller spist masse, så har magen vært litt større jevnt over, nå ser man tydelig at det er kul nederst etter middag feks). Ellers små uggen, varer ca 30 min, så gir det seg. Hatt det en gang i dag og på søndag. I går var jeg i kjempe form, ikke uggen på jobb, og trente på ettermiddag:happy::happy: Rart med det, begynner å lete etter symptomer. Merker at man blir litt mere bekymret for SA når jeg er aktiv på forum og leser om andres opplevelser.

Kanskje teit å skrive få symptomer, siden merker vel egentlig mange flere i grunn. Men så lenge ekstrem kvalme ikke er kommet er jeg glad!
 
Last edited:
Jeg har sykt ømme pupper, og jeg sover lettere om natta. Nå våkner jeg av den minste lyd, og må også opp for å tisse; noe som aldri skjedde før. Ganske irriterende faktisk.
Har også en type menssmerter hver dag.
 
Sniker meg inn her, fikk positiv test i dag :) IKM på lørdag. Jeg har ømme pupper, våkner lett om natta, mensmurringer, tisser ofte og har hatt noen strålinger nedover lår og legg
 
Var å tissa i stad og måtte undersøke litt innvendig. Det var litt slim og noe av slimet var litt brunlig! Iiik! Friker helt her, nesten så jeg begynner å grine. Hadde sex i dag morges, kan det komme av det? Kan det vært festeblødning? Hadde positiv test på torsdag og i går... Tør ikke si noe til mannen, vil ikke bekymre han mer enn nødvendig, særlig om det ikke er noe... Huff, kan vi ikke bare spole fram til 2. Trimester?? (Har aldri vært gravid før)
Jeg blødde etter sex forrige gang jeg var gravid, fordi hormonene gjør at slimhinnene lettere blør :)

Denne gangen er jeg litt småkvalm, men det gir seg når jeg spiser, blør lett neseblod og er blitt en vimsekopp :p
 
ikm i dag, og har siste uka holdt på å fryse i hjel! Sitter med tøfler, 2 pledd og 25 grader i stua og er iskald :p Ble det med forrige også (han er 11 mnd imorgen ) Men det er utrolig hvor lite jeg husker fra sist ;)
hatt kvalme litt av og på, også er jeg trøtt. gikk å la meg klokken 20 i går :p
 
Frysen, brekninger ved tannpuss, oppblåst og ømme boobs enda :D River i høyre siden ved hoste/nys osv. Tar i mot alle symptomer med glede! :p
 
Har veldig ømme bryster og veldig følsom, eller føler jeg meg velidg fin :)
 
Back
Topp