Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir ønskeliste fra barna til de som ønsker det, ikke fordi vi må ha noe på listen. Men fordi da får de en veileder på hva de kan kjøpe, og spesielt når de pleier å kjøpe ting som er på bærtur. F.eks eldste bruker bare boxer eller hipster og ønsker seg nå ullboxer til jul. Men uten at jeg sier noe om det, får hun slike små vanlige truser med pusekatter på. Og hun klarer ikke å bruke den type truser. Eller at folk kjøper klær som ikke kan byttes og kjøper str som er helt borti natta.
Med min dårlige fantasi syns jeg det er helt topp å få noen ønskerHar aldri fått en skrevet liste i handa, men spør alltid om det er noe de ønsker seg. Særlig barn er greit å vite hva det trenger eller liker
Sier også til andre viss det er noe barna her ønsker seg, eller jeg ønsker dem. Ingen treffer på str viss ikke jeg gjør dem oppmerksomme på at de trenger 2-3 str enn alderen sier
![]()
Folk uten oppdragelse? Hvordan i all verden fikk det utfra hva jeg skreiv??Ønskeliste er ØNSKEliste, ikke bestillingsliste, enten omgir du deg da med folk uten oppdragelse eller så må du endre litt på oppfatningen din
Ønskelister er veiledning om størrelser og hva barna liker å leke med, hva man ønsker seg. Ikke hva man bestiller. Den som bestiller er frekk. Den som ønsker seg er grei.
Og den som går utenom listen og treffer et flink. Og den som insisterer på å kjøpe størrelser det er oppgitt at ikke passer, er sta.
Bill.mrk "har hatt sengetøy med voksen størrelse med frost på liggende på vent i halvannet år"
Men for stort et bedre enn for lite da, så får det stå for mottakers regning når jenta har på seg en kjole for første gang i fireårsdagen sin. Og stolt forteller at den fikk jeg i bursdagsgave av xx. Da jeg ble tre![]()
Det er noe annet tenker jegIkke direkte ønskelister,men jeg snapper opp i løpet av året hva de ønsker seg.