He he de foreldrene altså
Mine vil aldri ha noe de
Mamma og stefaren min vil ka kryssord blad og sudokubok. Så det har de fått + noe annet de siste årene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he de foreldrene altså
Mine vil aldri ha noe de
Ja er vel det jeg mener er negativt også , for det er det jeg mener med bestillingsliste.Slik som sambo er vant til synes jeg er bestilling. Der sier de kun en ting om man spør - og så sier de forskjellig til alle. Og så kjøper alle det og de vet hva de får og av hvem. Da er poenget borte. Og så er den gjerne så spesifikk at det blir en bestilling. Ikke "jeg kunne trengt en ny vannkoker for den gamle begynner å gå", det er "jeg vil ha den og den typen av det merket i den fargen".
Jeg er vant med å gjerne si hvis det er noe man ønsker seg eller trenger. Men om man får det er en helt annen ting. Som regel så finner alle noe de tenker personen trenger/liker eller har lyst til å gi. Og det stemmer som regel når man faktisk har noen tanker bak![]()
Nei ikke når de ber om det, da må man jo få giFolk ber jo om det?! Skal jeg da velge å ikke gi folk dether gir vi ca samme gaven til alle de voksne å barna får penger. Så spør aldri om det selv.
Nei ikke når de ber om det, da må man jo få gi![]()
Når jeg spør noen hva de ønsker seg, syns jeg det er supert å få noen tips. Hvis man først spør, er det jo gjerne fordi man ikke aner hva man skal kjøpe, eller trenger en pekepinn på om det man har tenkt å kjøpe ikke er skivebom. Men å sende ønskeliste til folk som ikke har spurt, syns jeg er en uting. Toppen av kaka var en gang jeg fikk en bryllupsinvitasjon der ønskeliste lå vedlagt. Da lurer man litt om man er invitert fordi brudeparet gjerne vil ha deg som gjest, eller om de bare vil ha gaver ...![]()