Klagetråd

Nå er jeg lei! Ser ut til at jeg må til legen igjen! (3 gang på 3 uker) så føler meg helt for jævlig. De må jo tro jeg er sprø eller noe slikt, men jeg makter ikke å gå på jobb i dag. (50% sykemeldt fra før av så må/vil ha 100% sykemelding) Tror jeg har fått bihulebetennelse. Gjør iallefall hinsides vondt og åpne munnen(i kjeveleddene) og formen er bare enda verre. Lå på sofaen og sov i hele går. Tett, feber og leddsmerter. Kjempemorsomt når man i utgangspunktet har lite energi...

Jeg trenger en klem.
Sender deg en stor klem og god bedring! :)

Storebror holdt oss våkne i natt. Begynte med natteskrekk. Så ble det litt urolig natt etter dette :( jeg er sååå trøtt! Å blir forferdelig kvalm av lite søvn.

Har faktisk lyst å klage litt over antall tråder i dette forumet. Selv nå når jeg skule klage måtte jeg leite litt for å finne den. For vi har minst 3-4 tråder om perm. Der er i alle fall 2 tråder om besteforeldre navn. 2 om vognpose og flere eksempler kan nok finnes lett. Og det er fint at dere vil dele deres historier, bilder osv men disse kan vell ligge under våre dagbøker kanskje??

Har faktisk lyst å klage litt over antall tråder i dette forumet. Selv nå når jeg skule klage måtte jeg leite litt for å finne den. For vi har minst 3-4 tråder om perm. Der er i alle fall 2 tråder om besteforeldre navn. 2 om vognpose og flere eksempler kan nok finnes lett. Og det er fint at dere vil dele deres historier, bilder osv men disse kan vell ligge under våre dagbøker kanskje??
Hvis du vet navnet på tråden du leter etter så kan du bruke søke funksjonen helt øverst :)

Jeg er leeeeei. Av å være utslitt hele tiden, vondt bekken, halsbrann, lite søvn, og at det bittelille jeg greier å samle av energi må gå til dattera vår. Jeg har lyst til å gjøre noe for MEG! Dagene består av å få frøkna i barnehagen, slappe av og rydde litt før jeg henter henne igjen, finne på en eller annen aktivitet for å gjøre hverdagen hennes ok, lage middag, stelle og legge frøkna, se litt på TV før jeg legger meg igjen, helt utslitt. Hver dag er lik, bare litt variasjon i helgene (da er jeg enda mer utslitt siden jenta er hjemme). Sånn har det vært lenge nå. Det er ikke nok energi til noe mer enn det. Mannen er lite hjemme, og selv om han hjelper til litt med frøkna når han er her, er barnehagen så¨pass tøff for mammajenta at jeg må være tilstede uansett.

Sånn, det var dagens klage. Måtte dagene gå fort!

Klager på at mini har arvet staheten til både meg og far! Prøvde oss på 3D ultralyd, men han ligger med bakhodet fram, og ansiktet godt gjemt i bekkenet :p Prøvde vell all slags teknikker for å prøve å få han til å snu seg, men nei han skulle ligge i akkurat samme stilling hele tiden :wtf: Krysser fingrene for at han er mer samarbeidsvillig etterpå kl 19.00 :D

Klager på at mini har arvet staheten til både meg og far! Prøvde oss på 3D ultralyd, men han ligger med bakhodet fram, og ansiktet godt gjemt i bekkenet :p Prøvde vell all slags teknikker for å prøve å få han til å snu seg, men nei han skulle ligge i akkurat samme stilling hele tiden :wtf: Krysser fingrene for at han er mer samarbeidsvillig etterpå kl 19.00 :D
Slik lå lillebror på oul her, så jm jadde problemer med å få ordentlige mål. Hun kalte ham for Emil :p
Spent på morgendagen og vekstkontroll. Legen mente at hodet var festet, så vil tro han fortsatt ligger slik.

Da skal jeg klage på ordentlig for første gang dette svangerskapet! Jeg er sååå innmari sliten og trøtt, men gjør jo ingenting. Bekkenet er vondt og jeg puster som en hvalross, hører meg selv hele tiden.. plutselig var åtte uker til permisjon veldig lenge :(

Slik lå lillebror på oul her, så jm jadde problemer med å få ordentlige mål. Hun kalte ham for Emil :p
Spent på morgendagen og vekstkontroll. Legen mente at hodet var festet, så vil tro han fortsatt ligger slik.
Haha krysser fingrene for deg! Her skal jeg prøve å gå i dusjen en tur nå siden lillegutt pleier å våkne til av det :p Håper virkelig på å få sett noen ansiktstrekk av han :-)

Da skal jeg klage på ordentlig for første gang dette svangerskapet! Jeg er sååå innmari sliten og trøtt, men gjør jo ingenting. Bekkenet er vondt og jeg puster som en hvalross, hører meg selv hele tiden.. plutselig var åtte uker til permisjon veldig lenge :(
Husk at det er lov å trappe ned på jobb lenge før det <3 Jeg jobber 50% fordi jeg er utrolig sliten og sover dårlig. Følte vel først det ikke var "gyldig grunn" men det er det jo :) Må ha krefter igjen til både fødsel og barseltid.

Husk at det er lov å trappe ned på jobb lenge før det <3 Jeg jobber 50% fordi jeg er utrolig sliten og sover dårlig. Følte vel først det ikke var "gyldig grunn" men det er det jo :) Må ha krefter igjen til både fødsel og barseltid.

Ja jeg vet <3 Har bare en jobb der sykemelding ikke er så lett :-P Får snart inn vikar på opplæring så tenker at da begynner jeg å korte ned dagene hvertfall :-) Ellers hadde jeg nok trappet ned litt allerede nå ja ;-) Det merkes godt!

Ja jeg vet <3 Har bare en jobb der sykemelding ikke er så lett :p Får snart inn vikar på opplæring så tenker at da begynner jeg å korte ned dagene hvertfall :) Ellers hadde jeg nok trappet ned litt allerede nå ja ;-) Det merkes godt!
Ah skjønner. Har slitt litt med samme saken selv, men nå er heldigvis vikar på plass. Tøft av deg å holde ut uansett :) Også krysser jeg fingerne for at vikaren din tar ting raskt!

Ah skjønner. Har slitt litt med samme saken selv, men nå er heldigvis vikar på plass. Tøft av deg å holde ut uansett :) Også krysser jeg fingerne for at vikaren din tar ting raskt!

Takk :) ja har begynt snikinnføring og tenker hun lærer en del av at jeg ikke sitter over henne og ;)

Kjenner jeg har begynt å glede meg til bare være mamma og <3 Vi får støtte hverandre i innspurten ;)

Takk :) ja har begynt snikinnføring og tenker hun lærer en del av at jeg ikke sitter over henne og ;)

Kjenner jeg har begynt å glede meg til bare være mamma og <3 Vi får støtte hverandre i innspurten ;)
Helt enig i at det er den beste måten å lære på :) Er utrolig imponert over den ene vikaren som har kommet inn hos oss. Tar ting utrolig raskt :)

Jeg også! Jeg står stadig vekk på rommet hans og bare titter rundt meg. Uvirkelig! Helt enig! Godt å ha noen å dele alt med.

Ryggen min gjør så vondt! Sånn smerte jeg blir kvalm av! Er vondt å sitte å ligge. Eneste som går er å sitte på pinne stol eller stå bøyd over et bris el. Å rugge :( holder ikke ut dette i 8 uker til :(

Back
Topp