Symptomtråd

Noen som har fått forstoppelse? Vet en skal drikke vann og fiber for å feie tarmen men d hjelper ikke nå.
Forslag til hva som må til?

10+5 og veldig lite symptomer. Bortsett fra at forkjølelsen ikke vil gi seg, så har jeg merket litt stikkinger og spreng i den ene puppen de siste dagene. Trøtt som en dupp, men vet ikke om det kommer av graviditeten lengre.

Syyyyyyykt trøtt og svimmel - heldigvis har kvalmen avtatt :)

Hyperemesis her så har sterke symptomer for å si det sånn :( utenom kvalme/oppkast så er det lite symptomer.

Kvalm, trøtt, vonde pupper, vondt nederst i magen, vondt i ryggen.. Kommer ikke på mer nå ;)

Har hatt ømme bryst i mange uker, men i dag har jeg opplevd mye "stikking" i høyre bryst. Noen som har kjent noe lignende og vet hva det er? Voksesmerter?? Er 10+4 i dag.

Har hatt ømme bryst i mange uker, men i dag har jeg opplevd mye "stikking" i høyre bryst. Noen som har kjent noe lignende og vet hva det er? Voksesmerter?? Er 10+4 i dag.
Har det samme, men på begge bryst :) vet ikke hva det er, men stikking skal ifølge jordmoren jeg var med idag være normalt :)

Leter og leter etter symptomer, men de er nokså vage :( Var litt stikking/murring til å begynne med, men nå 7+3, er det minimalt. Har dog hard og oppblåst mage. Litt mer trøtt...kanskje. Og litt mer følsomme nippler. Men that's it! Gleder meg sånn til å få se lille om 12 dager på TUL! :)

Da begynner faktisk puppene å bli småømme. Måtte bare komme til 11+2 først :p Første symptomet jeg fikk sist..

Ømme og kløende pupper o_O oppblåst, og noen dager kvalme som kommer og går...

Kjenner livmor idag, er 8 + 4. Er ikke d litt tidlig?

Ellers er jeg slapp og småspist, ømme pupper, og litt andre vanlige symptomer.

Er trøtt som en dupp, har superømme pupper som har vokst og er harde. Har stikking/mensmurringer der nede innimellom. Er heldigvis bare kvalm om det er lenge siden jeg har spist. :) 7+3 idag.

Back
Topp