Symptomtråd

5+1 Veldig trøtt, litt mindre strekking/murring nå, men skikkelig når jeg nyser, ømme brystvorter..og himla oppblåst!

Mindre ømme pupper i dag enn tidligere. Men jeg løper på do non sto, i tillegg til at jeg er kvalm om jeg ikke spiser regelmessig (ca hver andre time).

Sist svangerskap synes jeg at jeg var i fin form til uke 10-12 før kvalmen satte i gang for fullt da og varte til 16-17. Håper jeg slipper det denne gangen!

Sliter med murringer og ukontrollerbare følelser. Er mye gråting av det jeg ser på tv, eller hvis jeg blir sint.

Jeg er også litt kvalm, og har begynt å avsky ting jeg elska før. Kaffe for eksempel, takler det ikke! Har bare kasta opp et par ganger, men føler meg ganske fyllesjuk!

Har fått litt ømme pupper, og veldig sensitive brystvorter, ikke digg når man fortsatt har ei litta ei som ammer :p

(6+5)

Jeg fikk plutselig veldig halsbrann i gårkveld, den er der ennå, helt grusomt. Andre som har fått det så tidlig i svangerskapet? Føler det er for tidlig med sånne problemer :P

(6+5)

Jeg fikk plutselig veldig halsbrann i gårkveld, den er der ennå, helt grusomt. Andre som har fått det så tidlig i svangerskapet? Føler det er for tidlig med sånne problemer :P
Jeg fikk utrolig halsbrann her om dagen, vi hadde take-away litt sent på kvelden, og jeg spiste nok litt for mye :p Pleier aaaaldri å få halsbrann ellers, så jeg tenkte at det var pga graviditeten ;)

Syns jeg har så lite symptomer... Vet jo at det også er vanlig, men blir jo litt småbekymra da. Tidligere har det vært murringer, men dette har for det meste gitt seg. Tenker at 5+6 bør man vel kjenne noe? Har litt ømme brystvorter nå og da, og litt småkvalm her og der, men ikke noe å snakke om. Noen som hadde det likt 5+6?

Har det litt sånn som deg. Er 5+4 i dag. Av symptom nå har jeg kun ømme og større pupper, samt tissetrengt. Så blir jeg svimmel om jeg står opp for raskt om morgen. Men tenker en del jeg også, er liksom litt på symptomjakt. Selv om man kanskje skal være glad for at man er i god form og at alt sikkert nok er ok. Men ser alltid etter når jeg har vært på toalettbesøk. Så lenge det ikke er blod eller noe så håper jeg at alt er i orden :)

Man skulle kanskje ønsket at man var litt kvalm eller kastet opp når man leser sånn forskning: http://forskning.no/svangerskap/2016/09/morgenkvalme-kan-bety-lavere-abortfare

Har det litt sånn som deg. Er 5+4 i dag. Av symptom nå har jeg kun ømme og større pupper, samt tissetrengt. Så blir jeg svimmel om jeg står opp for raskt om morgen. Men tenker en del jeg også, er liksom litt på symptomjakt. Selv om man kanskje skal være glad for at man er i god form og at alt sikkert nok er ok. Men ser alltid etter når jeg har vært på toalettbesøk. Så lenge det ikke er blod eller noe så håper jeg at alt er i orden :)

Man skulle kanskje ønsket at man var litt kvalm eller kastet opp når man leser sånn forskning: http://forskning.no/svangerskap/2016/09/morgenkvalme-kan-bety-lavere-abortfare
Ja, jeg også leste noe sånt! Ikke noe som tilsier at noe er galt heldigvis da :) Skal heldigvis ha privat tul om 3 uker, så håper tiden flyr til det ;)

De siste dagene har jeg faktisk ikke følt meg sååå utmattet. Kanskje det er lys i enden av tunnelen? :P 2. trimester nærmer seg med stormskritt nå, og jeg håper virkelig energien kommer tilbake snart!
Ellers er jeg fortsatt svimmel, og forkjølelsen gir seg aldri. :(

Bekkenløsning....... konstant kvalme, ingen matlyst men må spise hele tiden. Masse stikking og draing der nede. Får ofte vondt om jeg spenner magemusklene om jeg for eks løfter opp ettåringen. Kjempe ømme pupper, store pupper! Tisser to-tre-fire ganger på natten. Kjempe tørst. Iskald på dagen og kjempekald på natten! Herlig tid dette her :P

Fryser mer enn vanlig, og mye mer tørst enn vanlig :) Som bidrar til mye mer tissetrengt enn vanlig. Våkner særlig sånn 1 time til 30 min før klokka... uff :P Ikke mye symptomer utover det... Skulle ønske det var litt mer fremtredende nå som jeg er 7+0, men skal vel ikke klage

Bekkenløsning....... konstant kvalme, ingen matlyst men må spise hele tiden. Masse stikking og draing der nede. Får ofte vondt om jeg spenner magemusklene om jeg for eks løfter opp ettåringen. Kjempe ømme pupper, store pupper! Tisser to-tre-fire ganger på natten. Kjempe tørst. Iskald på dagen og kjempekald på natten! Herlig tid dette her :P

Uff, det var tidlig å få bekkenløsning! :( Jeg føler med deg! Jeg fikk kraftig bekkenløsning i uke 19 da jeg gikk gravid med sønnen, og syntes det var mer enn tidlig nok.

Uff, det var tidlig å få bekkenløsning! :( Jeg føler med deg! Jeg fikk kraftig bekkenløsning i uke 19 da jeg gikk gravid med sønnen, og syntes det var mer enn tidlig nok.
Ja fikk det allerede i uke 6, helt forferdelig :( det er i følge meg det værste med en graviditet, kvalme og alt annet kan jeg ta, men å ikke kunne bevege meg normalt og ha konstant vondt, det er ikke gøy :( forrige gang kom det i uke 16, som du sier, tidlig nok :o

Ja fikk det allerede i uke 6, helt forferdelig :( det er i følge meg det værste med en graviditet, kvalme og alt annet kan jeg ta, men å ikke kunne bevege meg normalt og ha konstant vondt, det er ikke gøy :( forrige gang kom det i uke 16, som du sier, tidlig nok :o
Huff, det var ekstremt tidlig, ja! Da blir de ni månedene veldig lange ... Jeg håper for guds skyld jeg slipper unna bekkenløsning denne gangen også, hadde det ikke sist.

Jeg er 9+4 i dag og har hatt lite symptomer. Helt i begynnelsen var jeg sulten hele tiden! Matlysten har avtatt litt nå, kan bli litt uggen, men ikke ordentlig kvalm heldigvis. Ellers: tett nese, lettere andpusten, ømme og større bryster, litt stikkinger og murringer i magen, og utflod. Skal ikke klage, når jeg leser om alle de som kaster opp hver dag.

Back
Topp