Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med murringer og ukontrollerbare følelser. Er mye gråting av det jeg ser på tv, eller hvis jeg blir sint.
Jeg fikk utrolig halsbrann her om dagen, vi hadde take-away litt sent på kvelden, og jeg spiste nok litt for mye(6+5)
Jeg fikk plutselig veldig halsbrann i gårkveld, den er der ennå, helt grusomt. Andre som har fått det så tidlig i svangerskapet? Føler det er for tidlig med sånne problemer![]()
Syns jeg har så lite symptomer... Vet jo at det også er vanlig, men blir jo litt småbekymra da. Tidligere har det vært murringer, men dette har for det meste gitt seg. Tenker at 5+6 bør man vel kjenne noe? Har litt ømme brystvorter nå og da, og litt småkvalm her og der, men ikke noe å snakke om. Noen som hadde det likt 5+6?
Ja, jeg også leste noe sånt! Ikke noe som tilsier at noe er galt heldigvis daHar det litt sånn som deg. Er 5+4 i dag. Av symptom nå har jeg kun ømme og større pupper, samt tissetrengt. Så blir jeg svimmel om jeg står opp for raskt om morgen. Men tenker en del jeg også, er liksom litt på symptomjakt. Selv om man kanskje skal være glad for at man er i god form og at alt sikkert nok er ok. Men ser alltid etter når jeg har vært på toalettbesøk. Så lenge det ikke er blod eller noe så håper jeg at alt er i orden
Man skulle kanskje ønsket at man var litt kvalm eller kastet opp når man leser sånn forskning: http://forskning.no/svangerskap/2016/09/morgenkvalme-kan-bety-lavere-abortfare
Bekkenløsning....... konstant kvalme, ingen matlyst men må spise hele tiden. Masse stikking og draing der nede. Får ofte vondt om jeg spenner magemusklene om jeg for eks løfter opp ettåringen. Kjempe ømme pupper, store pupper! Tisser to-tre-fire ganger på natten. Kjempe tørst. Iskald på dagen og kjempekald på natten! Herlig tid dette her![]()
Ja fikk det allerede i uke 6, helt forferdeligUff, det var tidlig å få bekkenløsning!Jeg føler med deg! Jeg fikk kraftig bekkenløsning i uke 19 da jeg gikk gravid med sønnen, og syntes det var mer enn tidlig nok.
Huff, det var ekstremt tidlig, ja! Da blir de ni månedene veldig lange ... Jeg håper for guds skyld jeg slipper unna bekkenløsning denne gangen også, hadde det ikke sist.Ja fikk det allerede i uke 6, helt forferdeligdet er i følge meg det værste med en graviditet, kvalme og alt annet kan jeg ta, men å ikke kunne bevege meg normalt og ha konstant vondt, det er ikke gøy
forrige gang kom det i uke 16, som du sier, tidlig nok
![]()