Symptomtråd

Har bare ømme brystvorter og enorme pupper med synlige blodårer og mørkere areola. Ingen kvalme, kanskje litt mer trøtt, ikke mer utflod, ingen rare lukter eller mat ønsker, ikke treg mage eller luft. Litt mer symptomer hadde vært greit...

Symptomer ja...grunnen jeg skjønte jeg var gravid var pga jeg ble forkjølet, etter det har symptomene strømmet på. "etsende" brystvorter (allerede begynt med tube 2 med purelan ). Har ME så vandt med å være trøtt, men ikke så trøtt. Alt smaker rart, sulten konstant, krampe i magen etter vært måltid. Ekstremt følsom. Ekstreme smerte under fotbladene. Kan søke jobb som sporhund, luktesansen har våknet for fult. Utflod som stinker ekstremt mye.. metallsmak i munnen og dårlig ånde. Fryser konstant.Blodtrykksfall. Luft i magen så ser allerede høygravid ut. Strålinger ned korsryggen og bekkent tuller.. tror det var alt.. heheh

Last edited:
I dag er det hodepine og litt kvalme :( håper dette bare er en av de "vanlige" hodepinene mine, for kan føle det litt på samme måte da. Skal dette vare i flere dager/uker er jobb uaktuelt!

Jeg trodde jeg kom til å besvime i går når jeg skulle legge ettåringen. :/ Måtte klamre meg fast til senga og ble helt svett og klam. Håper ikke dette blir et utbredt problem fremover ...

Blitt så tett i nesa! Ble det rundt samme tid i forrige svangerskap og var tett til ungen var ute.

Sulten hele tiden, men orker lite når jeg først spiser. Sliten og trøtt er vel det største symptomet sålangt. Ellers er det små smerter i rygg og halebein, samt kvalme som kommer og går :P

Der har neseblod kommet tilbake. Hadde dette mye med førstemann, og nå, når jeg er forkjølet er det blitt en daglig affære...

Masse utflod, svimmel og sååååå trøtt. Kvalmen holder jeg i sjakk på dagtid med å spise/drikke hele tiden. Verre på kvelden.

Masse utflod, svimmel og sååååå trøtt. Kvalmen holder jeg i sjakk på dagtid med å spise/drikke hele tiden. Verre på kvelden.
Jeg synes også kvalmen er værst på kvelden. Artig at det omtales som morgenkvalme :p

Går rundt og er uggen og kvalm stort sett hele tiden. R litt rart for d føles som jeg er sulten samtidig som jeg er kvalm. Flere som får sult og kvalmefølelse sammen? :grumpy::depressed:

Kjenner det hjelper MYE å sove :P sovna på sofaen i går etter middag og lå bare og dro meg resten av kvelden, gikk og la meg supertrøtt når den var 22.30. Sambo lurte på hva som var galt med meg. Prøvde å forklare at det tar på litt å lage mennesker :knegg: Men er mye bedre i dag da heldigvis, kun trykket i magen som er der, så det er bra :Heartred

Jeg har fått noen så utrolig ubehagelige kviser, sånne som ikke syns så godt, men som ligger under der og gjør vooondt :o

Back
Topp