Skulle stå mannen.
Står også i første innlegget jeg skrev her.
Han vil absolutt ha med parfyme, og siden vi har funnet noen vi ikke reagerer på så bruker vi da skyllemiddel.
Brukes ikke på babyklær da
Kan bruke eteriske oljer da, mye bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle stå mannen.
Han vil absolutt ha med parfyme, og siden vi har funnet noen vi ikke reagerer på så bruker vi da skyllemiddel.
OkeiLukter bare klær i grunn. Hehe
Haha, ja han er vel vant til at det skal lukte?Skulle stå mannen.
Se der ja, da er det vel av min handleliste da om det ikke fører stort positivt med segSkal ikke bruke det på håndklær, det ødelegger oppsugingsevnen.![]()
Sparer litt penger og vet du ;-)Se der ja, da er det vel av min handleliste da om det ikke fører stort positivt med seg![]()
Oi.. Kanskje æ bruker for mye vaskemiddel!! Har ikke tenkt på.. Er ikke så glad i å vaske og sortere så det blir litt sånn hipps om happs med mengde klær og pulver..Tror faktisk at for mye vaskemiddel gjør klærne stive. Våre klær er ikke stive selv om vi ikke bruker skyllemiddel, men merker jo at det også er enkelte plagg (særlig de billige bomullsplaggene) som har lettere for å bli stive. Det eneste vi har i trommelen er håndklær, sengetøy og undertøy.
Blitt prøvd i hjemmelaget skyllemiddel, vel ikke ren suksess fra hans sideKan bruke eteriske oljer da, mye bedre![]()
Det vet jeg ikke.Haha, ja han er vel vant til at det skal lukte?
Jeg har opplevd at ungene også blir smurt inn i parfymert olje eller noe :-o
Tar du på ungene lukter det av hendene i flere dager :-o Kan umulig være bra...
Men det har jeg lurt på; vet du om andre kulturer blander noe spesielt i vaskemiddelet eller skyllemiddelet sitt som gjør at det lukter så sterkt?
Oi.. Kanskje æ bruker for mye vaskemiddel!! Har ikke tenkt på.. Er ikke så glad i å vaske og sortere så det blir litt sånn hipps om happs med mengde klær og pulver..
Våte klær *Okei![]()
Joda.. Det er ikke bare det å sette det på.. Det havner jo først i stolen på loftet og så når det trengs å ryddes der, så havner det på gjeste rommet og så... Når alle er fri for truser og klær... Da har vi tusen og en brett i hop dag... HahaHehe, er det noen som er glad i å vaske klær da?mitt problem oppstår som regel senere i prosessen da. Å henge opp klær er dritt, men å brette klær... Gaah! Blir bestandig utsatt til det ikke går mer, og så blir det et svartens arbeid
![]()
Jeg har alltid brukt det. Vi har ikke tørketrommel, så vi må lufttørke alt. Mye av klærne blir stive alikevel om vi bruker tøymykner, så det er kanskje litt bortkasta penger. Minstemann er atopiker, så til han kan vi ikke bruke tøymykner. Ser ut som om han reagerer på de for sensitiv hud også