Bruker du ?

Mannen vil ha det for å få bort vond lukt og for at klærne skal lukte godt. Jeg må bruke vaskemiddel for sensitiv hud, og kan da ikke bruke tøymykner som han vil pga parfymen som er i. :) Det meste av klær blir vasket sammen, men har han treningsklær/tskjorter/skjorter han vil bruke tøymykner til blir det vasket for seg selv :)
Og da kan du også si at tøymykner ødelegger fibrene i treningstøy ;-)

Bruker det til noe.

Har fortalt han det :p Samma for han om det fjernes eller dekkes over, hehe :p Men skal prøve med eddik :)

Haha, spoken like a true man :P
Fordelen med å sløyfe skyllemiddelet er at man slipper å gå rundt å lukte som ett parfymeri ;) lukt i klærene,deo,parfyme hårprodukter gjerne håndrem osv det blir mye lukter til slutt, og for oss allergikere som ikkje bruker slikt vi lukter det ;)

Haha, spoken like a true man :p
Fordelen med å sløyfe skyllemiddelet er at man slipper å gå rundt å lukte som ett parfymeri ;) lukt i klærene,deo,parfyme hårprodukter gjerne håndrem osv det blir mye lukter til slutt, og for oss allergikere som ikkje bruker slikt vi lukter det ;)
Ja, jeg kan ikke fordra parfymelukt.. Da snakker jeg om de som heller parfymen i badekaret og tar en dukkert :p Jeg har ikke produkter med parfyme i, vil ikke utvikle full allergi.. Men bruker gjerne en bitteliten splash viss det er en spesiell anledning :)
Ellers trenger jeg ingenting, siden mannen alltid sier jeg lukter så godt naturlig ;) :p

Ja, jeg kan ikke fordra parfymelukt.. Da snakker jeg om de som heller parfymen i badekaret og tar en dukkert :p Jeg har ikke produkter med parfyme i, vil ikke utvikle full allergi.. Men bruker gjerne en bitteliten splash viss det er en spesiell anledning :)
Ellers trenger jeg ingenting, siden mannen alltid sier jeg lukter så godt naturlig ;) :p

Nei d er grusomt, haha, spes når d er eldre damer, tunge fæle parfymer :P
Lurt ;) har selv en "pafryme" eg tåler som og brukes når eg skal være fin.
For ett flott kompliment da :) :)

Nei, jeg synes det er helt unødvendig. Brukte en kork eddik før men bare gikk bort fra det.

Back
Topp