Bruker du ?

Brukte neutral nå, hadde ikke mye pulver. Vet egentlig ikke hvor man skal ha av hver

Ville fortsatt uten en stund, også med lite vaskemiddel, og evt bare litt eddik som skyllemiddel. Tar ikke lang tid før man er vant, og klærne får skylt ut gamle såperester som kan gjøre dem stive. Så begynner man å merke hvor intenst det kan stinke vaskemiddel og parfyme av enkelte andres klær. Noen bruker ramt mye.

Brukte neutral nå, hadde ikke mye pulver. Vet egentlig ikke hvor man skal ha av hver
Vi bruker også Neutral. Merkelig om du skulle få stive klær.

Kan det være at fibrene i klærne må vennes av med skyllemiddel? At de trenger å avvennes med å bli tilført noe ekstra?

Jeg synes derimot at klær proppet med skyllemiddel er stive. De vi har arvet synes jeg er harde og stive.

Vi bruker også Neutral. Merkelig om du skulle få stive klær.

Kan det være at fibrene i klærne må vennes av med skyllemiddel? At de trenger å avvennes med å bli tilført noe ekstra?

Jeg synes derimot at klær proppet med skyllemiddel er stive. De vi har arvet synes jeg er harde og stive.
Er vant med å bruke en kork med tøymykner da. Så sikkert derfor

Men treningsklær skal jo ikke ha det. Da mister det funksjonen sin.
Mannen min er helt gal på det, om jeg sorterter feil og får med en tskjorte el lignende og får tøymyker på den vaska :rolleyes:
Upsups da får man vel bare slutte med det :P haha:) Takk gud for at ikke mannen her vet om det da ! skal ikke si noe heller, da mister jeg jo husmorspoeng vettu!

Aldri brukt tøymykner, forstår ikke at det er et behov.

Å bruke skyllemiddel på treningstøy kan være en grunn til dårlig lukt:) alltid lært at tøymykner bare "pakker" over, og stenger lukt og smuss inne i fibrene:) og at de fort kan ødelegge stretchen på både treningstøy og jeans:) syntes hvertfall det treningstøyet jeg har som jeg aldri har brukt tøymykner på, lukter bedre enn de jeg har brukt det på:)
Jeg får teste ut eddik da :P

Nei de gjør jo ikke det med skyllemiddel :-P
Er ikke godt å gå med parfymelukt rundt seg hele tiden ;-)

Og det er ikke bra for barn heller. Parfymestoffer er allergifremkallende, og det bør man ikke utsette barn for når man kan la være ;-)
Nei daså. Finnes sensitive tøymyknere som ikke lukter så alt for mye, og som er, ja, sensitive.

Nei daså. Finnes sensitive tøymyknere som ikke lukter så alt for mye, og som er, ja, sensitive.
Men de er, med mindre det er neutral sin (og da lukter de i så fall ikke godt ;-)) , sensitive men ikke parfymefri. Og parfyme er fortsatt irriterende for hud, allergifremkallende. Og tøymykner er dårlig for miljøet

Men de er, med mindre det er neutral sin (og da lukter de i så fall ikke godt ;-)) , sensitive men ikke parfymefri. Og parfyme er fortsatt irriterende for hud, allergifremkallende. Og tøymykner er dårlig for miljøet
Sålenge de ikke irriterer huden til min sønn er ikke det noe jeg tenker på. Bruker også vanlig omo og det går helt fint :) endrer dette seg slutter jeg såklart med en gang :) Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig miljøbevisst :p jeg kjører bil, bruker masse strøm, og tøymykner. Det eneste jeg gjør som jeg bevisst gjør for miljøet er å sortere søppla mi :)

Blenda sin er parfymefri:)

Rema har en de og, men den stinker sprit :o

Back
Topp