Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men treningsklær skal vel ikke ha skyllemiddel?? Mener at de tekniske fibrene i sånne klær blir ødelagt av skyllemiddel...bruker ikke det til finvask, jeans og ull. trenger heller ikke bruke det hvis jeg bruker tørketrommelen. Hender jeg bruker det til dagligvask og ihvertfall til sånn typ treningsklær![]()
Hvorfor begynne???Hvorfor slutte ?
godt mulig, har ikke merket noe til det da, men synes de får så lett dårlig lukt. Når det er sagt så har vi ingen dyre treningsklær så om noe hadde blitt ødelagt så hadde det ikke vært kriseMen treningsklær skal vel ikke ha skyllemiddel?? Mener at de tekniske fibrene i sånne klær blir ødelagt av skyllemiddel...
Bruk litt edikk i skyllevannet i stedet, det fjerner lukt og er mer naturlig ;-)godt mulig, har ikke merket noe til det da, men synes de får så lett dårlig lukt. Når det er sagt så har vi ingen dyre treningsklær så om noe hadde blitt ødelagt så hadde det ikke vært krise![]()
Ja det var kanskje ikke så dumtBruk litt edikk i skyllevannet i stedet, det fjerner lukt og er mer naturlig ;-)
godt mulig, har ikke merket noe til det da, men synes de får så lett dårlig lukt. Når det er sagt så har vi ingen dyre treningsklær så om noe hadde blitt ødelagt så hadde det ikke vært krise![]()
Brukte det før, men ikke nå lengre. Er jo bevist at tøymyknere inneholder masse kjemikalier og stoffer som ikke er bra for verken barn eller voksne.Tøymykner ? Må man det ?
Jeg har alltid brukt det, men ser ut til
At vi kanskje må slutte eller kjøpe de helt uten lukt.
Blir klærne stive om man ikke bruker det ?
Fordi ungen hennes har fått eksem som meget mulig er trigget av bla dette.Hvorfor slutte ?
Samme herBruker aldri. Tar en dæsj eddik i skyllemiddelkammeret innimellom istedet.![]()
Trodde jeg åJeg bruker det alltid, trodde man måtte det..?Men har gått over til parfymefritt nå med lille i hus
Lillemor har fått skikkelig eksem, lurer på om det er pga detHvorfor slutte ?